Kawasaki 1400 GTR Garantie tot April 2012

Wow, echt een dikke tourmotor!

Vind het in dit segment het mooiste model...maare ontoereikbaar voor mij op dit moment
:N
 
Wat is de onderhoudsinterval van zo'n GTR eigenlijk?
Net zoals andere Kawa's nog steeds zo'n ongunstige en ouderwetse 6000 km? Of is het bij dit model beter?
 
ik ben nieuw in dit forum maar hoe kan ik je een PM sturen.,
Als je op Fazer128 zijn naam klikt zie je zijn mailadres. PM heeft hij niet in zijn profiel geselecteerd en staat dus niet 'aan'. Een PM herken je aan een soort A4-tje onder de avater. Klik daarop en je kan een PM sturen (maar bij de TS dus niet ;)).
 
Wat is de onderhoudsinterval van zo'n GTR eigenlijk?
Net zoals andere Kawa's nog steeds zo'n ongunstige en ouderwetse 6000 km? Of is het bij dit model beter?

Onderhouds interval is de eerst 6000 km dan om de 12.000KM
Dus is wel aan gepast.
 
Als je op Fazer128 zijn naam klikt zie je zijn mailadres. PM heeft hij niet in zijn profiel geselecteerd en staat dus niet 'aan'. Een PM herken je aan een soort A4-tje onder de avater. Klik daarop en je kan een PM sturen (maar bij de TS dus niet ;)).


Ik heb het aan gepast en zou er nu wel moeten staan. :Y
 
snap er niets van.
Zo'n top motor 0 intresse.......

Ga maar eens op de motorbeurs kijken hoeveel er te koop staan van dit bouwjaar en wat ze er voor vragen. Zelfs een nieuwe van dit bouwjaar is niet veel duurder als jou vraagprijs.
Misschien dat dit het een en ander aan je verklaart maar vragen staat vrij natuurlijk. Succes met de verkoop van deze mooie motor.

Groet Vlegel
 
Weer even lekker gereden, maar toch nog steeds te koop :Y

Heb toevallig 2 weken geleden op een GTR 1400 gereden. pa van een collega van me wilde mijn zx10r wel eens proberen (60 jaar }) ). Ik zei nog voor de gein "laat mij dat slagschip van je eens proberen dan".

Dat had ik dus niet moeten zeggen. Sjezus wat stuurt zo'n ding heerlijk :] , en een bak vermogen waar je u tegen zegt (iets van 155 paardjes dacht ik).

Zie deze nutteloze toevoeging maar als een kickje ;)

Suc6 met de verkoop.

Gr Falierke
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan