Kawasaki 1400 GTR Garantie tot April 2012

Fazer128

MF'er
13 apr 2004
85
0
Hoofddorp
Zeer nette Kawasaki 1400 GTR.
Zeker niet te duur gezien staat, KM stand en extra's.

Hij is van April 2008 en heeft net aan 14000 km gereden.
Heeft bij 10600km een beurt en 2 nieuwe banden gehad.

• Kleur neutron zilver.
• waxoil lakbehandeling gehad
• 100% schade vrij

Standaard met: Zijkoffers, ABS, 2xSleutelkaart, Electr. verstelbaar Ruit, 12 volts plug, Koplamphoogte verstelling
Banden spanningssensoren en meer.

Extra's die erop zitten en blijven:
• Originele GTR Tankpads
• Laminar Lip (Opzet ruitje)
• Extenda fenda (een voorspatbord verlenger)

Eventuele extra opties meer prijs:
• Origineel verlaagt Gelzadel
• GPS steun
• Hugger (Achterspartbord)

Vraagprijs € 12500,= €11500,=
Voor meer info bel of mail.
Bieden mag maar wel serieus. stuur dan even een PM.

Opm. Zolang de motor niet is verkocht worden er GÉÉN onderdelen los verkocht. :N



full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Denk dat motoren voor deze prijzen niet vaak hier verkocht worden...? (niet dat de prijs slecht is, zou ik niet weten, maar gewoon een hoog bedrag)
 
Denk dat motoren voor deze prijzen niet vaak hier verkocht worden...? (niet dat de prijs slecht is, zou ik niet weten, maar gewoon een hoog bedrag)

Het is ook nog een nagenoeg nieuwe motor dus ja.
Maar er hoeft er maar één te zijn die hem net zoekt hier op het forum. ;)
 
misschien wel prettig om te weten voor een potentiele koper, kan het verlaagde zadel weer op de normale hoogte gebracht worden?
 
misschien wel prettig om te weten voor een potentiele koper, kan het verlaagde zadel weer op de normale hoogte gebracht worden?

Het standaard originele zadel zit erbij, daar is nog geen één keer mee gereden.
Ik heb meteen het Optionele Kawa verlaagde gelzadel gekocht en bij aflevering laten plaatsen. Gezien ik dan met mijn voeten goed bij de grond kan komen. Ben zelf 1,70 lang. ;)
Het zijn dus 2 verschillende zadels.
 
ziet er nog super uit! niet mijn soort motor.. ;) maar in ieder geval suc6 met de verkoop!
 
Begint weer beetje motorweer te worden.
Pekel mag nu wel weg blijven net als de sneeuw.
 
Laatst bewerkt:
kwam vaak goed uit vergelijkingstesten, hoewel alle motoren die meededen goed waren :)
 
zo een comfortabele tourmotor met al die opties en dan niet kunnen rijden vanwege lichamelijke problemen.... ik voel met je mee... '(
zit met dit weer nou al maanden met me rug en rijden komt er haast niet van.

succes, ook met de verkoop
 
De motor is er nog en nog steeds niet bereden de laatste maanden. Km stand +/- 9400km
Dus voor de liefhebber die wel de tijd heeft om hem te berijden hoor ik het graag.
Dus nog steeds te koop!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan