Miss-sea
Die hard MF'er
Kunnen jullie foto's posten hoe jullie die tassen houders maken. Wil dit namelijk zelf ook gaan maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dit was een eerdere post van mij (vanaf daar ff terug lezen)Kunnen jullie foto's posten hoe jullie die tassen houders maken. Wil dit namelijk zelf ook gaan maken.
Dag mensen,
Ik wilde deze set bestellen:
http://www.shop.motowerk.com/Rear-Lowering-Footpeg-Blocks-KN65ER-REAR-LFPGBLKS.htm
Maar helaas staat mijn model (2005) er niet bij. Dus heb ik via de email maar even geinformeerd of dit wel zou passen. Het korte antwoord dat ik terug kreeg was 'nee'.
Kan iemand mij hier vertellen wat er dan zo anders is aan de modellen vanaf 2007? Hier een plaatje van mijn achtereind:
[afbeelding]
Want anders bestel ik ze alsnog en verbouw ik ze wel een beetje.
Ja, tijdens het rijden wordt de olie warmer en dunner, dus heb je meer kans dat het er uit loopt.hierbij nog een foto. die het ook bij de linker bout zitten @Electrifying, lijkt het er een beetje op?
Ik heb er net wel een doekje overheen gehaald om morgen even weer kijken. ik denk zelf dat het na het rijden is door meer druk?
[afbeelding]
Beste Timple,
heb jou foto zojuist met mijn kawa vergeleken en zien geen enkele verschil ondanks dat ik er een uit 2007 heb.
Even zwaaien.
Alles goed hierzo, zie dat er een paar nieuwe bij zijn, welkom.
Heb van de week contact gehad met Harry Meijer (bmw) dealer en ga binnenkort een proefrit op de 800 gs adventure rijden.
Waarschijnlijk volgend jaar een 2015 model nieuw kopen.
Nog niet....Heb je er al mee gereden Chantal?
Hoe gaat het bij filteren tussen het verkeer door?
En geen topkoffer?
Hier nog even de laatste update... ze zijn zwart, en ze zitten echt goed vast nu!
Het is natuurlijk allemaal niet origineel.. maar ik gok.. dat het best goed zal zijn voor mijn vakantie
[afbeelding]
Detail fotootje!
[afbeelding]
Mooi artikel en een goed verhaal.Dit vinden jullie vast wel leuk om eens op je gemak te lezen
motorlife.be – Kawasaki ER6-f 2010 reistest
Hallo allemaal.
Ik ben wederom een collega aan het helpen de juiste motor uit te zoeken.
Volgende week krijgt ze haar eerste proefles dus we hebben nog even
Met wat vraagwerk wat ze wil,mooi vind en verwacht kwam ik al snel als tip uit op de kawa ER6-N.
Kwa looks regelrechte porno natuurlijk want wat een sexy motor om te zien zeg!
Dame in kwestie is wel van het langere type,ik meen ergens bovenin de 1m70,misschien wel net 1m80.
Hele tijd geleden heeft ze een keer dik 2 uur achterop een SS gezeten in gebukte poephouding met als gevolg 3/4 jaar moeten revalideren aan een overbelaste knie door die opgetrokken zithouding achterop.
Dit model vindt ze helemaal gaaf,alleen mijn vraag dan aan jullie...
Hoe zit je doorgaans met je benen op deze motor?
Zit de N heel anders dan de F?
Rijden er meer met lange benen en tegen de 1m80 aan op deze bike?
Verder lees ik dat het een 2 cilinder is,helemaal mijn voorkeur!!!!!
Lekker koppel onderin en fijn motor karakter (rij zelf het oude Suus GS500 uit 93)
Ik zweer bij de ''minder cilinders''
Zijn er nog bekende mankementen bekend bij de zo rond 2006 modellen?
Alle tips en meedenkers zeer welkom.
Alvast bedankt voor jullie moeite
Ik zie Suzuki GS500E in je ondertitel staan. Daar kom ik ook net van af .Hmmm........nu ik wat meer van deze verslagen lees raak ik persoonlijk ook wel erg nieuwsgierig naar deze motor.
Misschien maar eens gaan sparen
Ik zie Suzuki GS500E in je ondertitel staan. Daar kom ik ook net van af .
Voorop is het geen probleem met de benen. Mijn vriendin (ook 1.83) zit achterop echter ook in de knoop met de knie. Zie mijn vorige posts hier.
Word meer als beginners motor beschouwd omdat de er6 erg makkelijk stuurt.Ik rij idd momenteel zo'n leuk GSje.
Hoe meer ik me inlees en opzoek over de ER-6 hoe enthousiaster ik word eigenlijk.
Waarom staan 99% van de te koop ER-6jes onder de 30K ?
Zijn de kopers hem toch weer vrij snel zat?
Zelf onderhoud is zeker bij de N geen probleem zie ik,komt zga overal goed bij.
Maar goed,eerst maar eens een leuke voor die collega zoeken.
Maar ga wel eens kijken waar er 1 te koop staat in de buurt waar ik effe een proefritje mag maken
Lijkt me wel wat