Ruud W
MF'er
Filmpje: ._. dat wil ik ooooooook (met de guzzi de berg afzeilen, parachuutje uit, landen voor cafe'tje en dan heel droog: "Doet mij eens een chocomel, ik moet nog rijden."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben erg benieuwd. Mijn plan was eerst Schotland, maar dat is denk ik beetje dezelfde sfeer als mijn reis door Noorwegen. Denk dat Spanje ook wel toffe vibe heeft. Ben ook benieuwd naar de minder toeristische plekken. Barcelona ben ik al geweest. Op motorvakantie blijf ik liever in de natuur en kleinere plaatsen. Maar ik ga mij er zelf nog in verdiepen.
Afgelopen zomer waren ik, pimmoto en linking op reis naar de Balkan/Oost-Europa. Toen zijn we ook een dagje door Italië gereden en dat land beviel mij ook erg. Vond het er relaxter dan in Slovenië. Maar daar wilden de boeren ons maar niet op hun land hebben met ons tentje . Het plaatsje Bled (SLO) was wel fantastisch. Na een lange dag naar een meer rijden boven op een berg, motorpak uit en erin springen. En het water was ongelooflijk warm!! Maar de hele schoen van Italië uitrijden lijkt mij een geweldige ervaring.
Dus ik ben er nog niet uit...
Tof filmpje tussendoor
Filmpje: ._. dat wil ik ooooooook (met de guzzi de berg afzeilen, parachuutje uit, landen voor cafe'tje en dan heel droog: "Doet mij eens een chocomel, ik moet nog rijden."
hahaha,
die visjes aan de seine waren wel de top vind ik!
pim salabim, dat zeiden mensen vroeger wel eens tegen mij
verder vind ik dat we een flink stuk rauwe ham moeten gaan kopen voor bij het elefantentreffen, lekker aan het vuur, bier erbij:D
Proficiat! Wat vind je van Di Rupo?We hebben een regering
LolFilmpje: ._. dat wil ik ooooooook (met de guzzi de berg afzeilen, parachuutje uit, landen voor cafe'tje en dan heel droog: "Doet mij eens een chocomel, ik moet nog rijden."
De jawa zat Pim?Die cb550's zijn echt leuke dingen! Hoe zit het eigenlijk met de Jawa Pim?
Ze geven zaterdag goed weer nog, 5 graden en kans op een buitje.
Hehe, interessant punt ja. Maar ik denk dat dat niet veel zal uitmaken. Gaat erom of die met volle tank is weggezet of niet en onder welke omstandigheden.Die elektrolyse is zeer interessant. Benieuwd hoe mijn tank er zal uitzien. Al denk ik dat dat nog moet meevallen gezien de tweetakt?
zo hoort het domien:D
gefeliciteerd met de regering
hopen dat het een tijdje stand houdt, niet te hopen dat de belgen moeten gaan aftikkken.
@Matta
Hoe zit het met jouw olie en benzine verbruik van je CB?
zit een een beetje naar een CB550 te kijken in die richting..
Hehe, interessant punt ja. Maar ik denk dat dat niet veel zal uitmaken. Gaat erom of die met volle tank is weggezet of niet en onder welke omstandigheden.
Wanneer heb je de hercules in bezit? Komt die in Dendermonde te staan?
Thanks voor de info Matta, ga ff kijken op marktplaats!
Nee de jawa niet beu, maar de Jawa is meer mijn sleutelbrommer
binnenkort ff de onderdelen bestellen enz.
Maar ik wil gewoon heel graag een net exemplaar van een mooie klassieker, gewoon een eerlijke naked met mooie lijnen, zoals de CB,s De BMW,s (R75, R90 en R80, heerlijk die boxermotoren)
Maar voorkeur gaat wel uit naar Honda, die lijnen vind ik mooier en ze zijn veel goedkopen.
Let wel op, een Honda CB DOHC staat er om bekend om slecht te starten als de motor even niet gelopen heeft (bij mij is dit +/- 1 week). Dit betekend dat je de benzine uit de vlotterbakjes moet laten lopen, verse benzine erin en dan start mijn motor in 1x. Verder een erg fijne motor, maar heeft wel de neiging om rechtdoor te gaan (even opletten dus de eerste keer als je met een mooie snelheid op een bocht aankomt).
Tip: er zitten 3 kettingen in het blok, even goed opletten of deze drie kettingen niet te veel ratelen.
Voor de rest herken ik het wel... Week stilstand is 10 keer starten
Nou, tis weleens anders geweest met (al) jouw nieuwe bikes .Bij mij stond ie 3 weken stil voor ik em vorige week pakte. 1 druk op de knop en brepbrep. BMW...