Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

Gisteren bijna 700 km getuft om de xt600 voor mijn maat op te halen onder in zeeland(moest via belgie :X ),zag er netjes uit gelukkig.Blokje om en reed prima(geen Hypermotard kwa power uiteraard O-) )blokje draaide mooi.
Effe onderhandelen(zat deukje in de tank,wisten we)wat van de prijs afgeluld en extra onderdelen erbij en op de kar dat ding.12 uurtjes onderweg geweest en er een gezellig dagje van gemaakt.Maatje blij met de fiets! *O*
Oja,en we hadden een boze trucker,was mijn foutje. :+ Maar nog geen reden om mij bij de Tolpoorten de snijden en op een haartje na de Mazda plat te rijden.Klooijo. :(
 
Laatst bewerkt:
Had wat eerder naar rechts gemoeten dus toen sneed ik hem wat en toen moest die lieverd in de remmen en vond het nodig om mij effe terug pakken. _O-

Oja,de prijs van de gsxr1100 cafefighter aangepast,willen het ding wel kwijt aan een liefhebber. O-)
 
Dat "terug pakken" in het verkeer is het meest zielige en gevaarlijke wat er is.. ik snap dat nooit, en ZEKER niet als prof. chauff., dan hoor je niet op z'n wagen te zitten vind ik.
 
Momenteel met een ouwe cb750 bezig. :)
Blijf me verbazen dat er zo weinig belangstelling voor de gsxr1100 cafefighter is,een uniek project,zal dan toch komen omdat die nog niet rijdbaar is. :X
full
 
Blijf me verbazen dat er zo weinig belangstelling voor de gsxr1100 cafefighter is,een uniek project,zal dan toch komen omdat die nog niet rijdbaar is. :X [afbeelding]

Dat is de kracht als je 'm persoonlijk voor iemand bouwt én tegelijkertijd de achilleshiel bij verkoop. Ik denk ook dat als iemand kiest voor een custom bike, hij zelf (mede) de keuzes wil maken qua ontwerp, kleur, onderdelen, etc en bij een al gebouwde custom zijn deze keuzes (grotendeels) al gemaakt.
 
Ik denk dat Gerard gewoon moet zien dat ding lopend te krijgen , meesten willen het blok horen lopen .. denk dat er dan meer animo voor is . Ding hoeft niet eens te rijden als ie maar redelijk goed loopt . Maar los daarvan brengt een originele Slabby gsxr meer op dan een verkloste `vrees ik .

Er bij zetten` dat het ding loopt bij afhalen / koop ;) ....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het met de heren hierboven eens.
"Uniek" zou ik weg laten. Heel vaak betekent het:amateuristisch versleutelt, ik kom er anders niet vanaf etc.
iemand die de fiets aanspreekt ziet het zelf wel.
En de termen caferacer etc zijn erg "hot". Dat genereert wel meer aandacht.
Succes Gait.
 
Dat is de kracht als je 'm persoonlijk voor iemand bouwt én tegelijkertijd de achilleshiel bij verkoop. Ik denk ook dat als iemand kiest voor een custom bike, hij zelf (mede) de keuzes wil maken qua ontwerp, kleur, onderdelen, etc en bij een al gebouwde custom zijn deze keuzes (grotendeels) al gemaakt.


Ben ik helemaal met je eens maar als deze fiets je aanspreekt dan heb je voor weinig centen een unieke fiets!En nee,ik vind dat niet een vreemd woord in dit geval. O-)
 
Ik denk dat Gerard gewoon moet zien dat ding lopend te krijgen , meesten willen het blok horen lopen .. denk dat er dan meer animo voor is . Ding hoeft niet eens te rijden als ie maar redelijk goed loopt . Maar los daarvan brengt een originele Slabby gsxr meer op dan een verkloste `vrees ik .

Er bij zetten` dat het ding loopt bij afhalen / koop ;) ....

Tuurlijk is dat beter dat het blok loopt maar daar gaat gewoon nog wat tijd inzitten. :X
 
Als ik op zoek was naar zoiets zou ik hem zo kopen zonder het blok te horen lopen hoor... Voor dat geld kun je je geen breuk vallen.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook niet nee voor die prijs,de eerste echte belangstellende heeft zich gemeld trouwens .Die biedingen zegt mij geen ruk,als je echt belangstelling hebt dan ga je een verkoper persoonlijk benaderen. :Y
 
Laatst bewerkt:
De cafefighter word tot maandag vast gehouden voor een echte belangstellende. :+
 
Mocht hij morgen verkocht worden......, doe dat dan onder 1 voorwaarde, nl dat hier nog eens een foto van het eindresultaat wordt gepost *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan