Jerryt's eigenbouw Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat niks boven een 3pitter Sproeier! :+

En dank voor de complimenten aangaande de vorige reacties. :}
 
Laatst bewerkt:
Demontabele bevestiging gemaakt voor de munitiekisten en waar de nog te fabriceren duosteunen ook aan komen.De constructie zit vast met 4 M8 draadbussen in de buis gelast.
full
 
Er zou nog een aluplaatje tegen aan kunnen als de steps of munitiekisten er niet op zitten.even bekijken.
 
Koffers is voor vakantie en evt ook looks :) . Maar dan kunnen de steps er niet op. Met steps andersom dus niet maar meer als er een leuk iemand achterop wil dat dat ook kan :+
 
Tis weer eens wat anders......staat wel ruig bij zo'n tracker.Heb maar 1 kist,de andere moet nog aangeschaft worden.Zal achter nog een schoortje moeten,zijn best wel zware dingen en dan zit er nog niks in. O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Dan vind ik de munitiekisten beter staan,maar goed we moeten uiteraard practisch denken en niet optisch. :? :+
 
Heel iets minder lelijk bedoel je hoop ik ? O-)

:P . Ik wist dat dit deel van de motor een 'love it or hate it' deel zou worden. En het was dat betreft een grote gok. Ik ben zelf wel heel blij met hoe het er uit ziet, en vind het prima bij de bike passen *D :+ . Als het een motor zou worden die iedereen mooi vind dan zouden ze hem zelf wel zo maken _O- }) . Ga er ook niet altijd mee rondrijden :]

Had je daar nou niet een paar organische bakken voor kunnen maken dan :+

_O- _O- *O*
 
Tja, smaken verschillen nu eenmaal. Als je het zelf maar mooi vindt. Worden de kisten nog in de kleur van de motor gespoten ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan