Jawel een CB 550 in de garage

harold les coiffeurs

MF veteraan
23 apr 2007
1.818
0
Culemborg
Een jaar geleden kocht ik mijn CB 500 k1 bij Triaatje.


Daarna ging het mis.
Ik kocht alles wat los en vast zat en naar CB luisterde....

Een 500 die zo is geworden.



Maar zo was.



Een minder mooie 400




Een mooie 400.






Ook nog een 400 met Bart en Geurt waar ik even geen foto van heb.


Maar goed ik verkocht ze ook weer.
Behalve uiteraard de blauw 500 k1 en nu heeft die er weer een maatje bij. Een CB 550!








~[/URL

[URL=http://imageshack.us]




Wie heeft er nog een orgineel gespoten 550 tank liggen die hier mooi bij zou passen?
Denk dat ik haar optisch ga opleuken. Motorisch lijkt allemaal al in orde te zijn.

Haroldkappers@wanadoo.nl

Heidi over die tank van jou denk ik nog na, maar ik geloof niet dat ik 'm "goed"genoeg vind.[/URL]
 
Laatst bewerkt:
ha die Harold,
Dus toch weer een nieuw project he ;)

Geen probleem van die tank, als je een orinele zoekt die nog goed in de lak zit, is die van mij niet de juiste keuze. Binnenkort eens komen bewonderen?
 
Harold,

het is een K3 typr. Je kunt overwegen de tank zwart te spuiten (orgineel) en dan te voorzien van de orginele stickers....(oranje)....lijkt me geen overdreven veel werk...
 
K3 dat zal mijn dochter ook leuk vinden!
En oranje spreekt mijn zoon weer aan!

De juiste keuze dus!
Al die verschillen tussen alle types weet ik nooit. Jij wel gelukkig. Ik zie uietraard wel de verschillen, maar weet niet wat bij wat hoort.

Maar goed. K3 dus.

En qbird. Een 400 stuurt erg goed!! Daar is geen woord aan gelogen. Ik vind ze alleen minder mooi dan bijv een 350, 500 of 550. ..Behalve als ze weer verbouwd worden tot racer, dan worden ze weer extra gaaf.
 
Ontzettende Wielspaak,

Dank ej voor je reactie.
Die had ik nog niet gezien.
Overigens lijkt het me wel aardig prijzig voor een paar stickertjes. Maar goed. Zal er eens over gaan nadenken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan