- Onderwerp starter
- #2.251
He Tijmen weet je wat een jethelm is?
De helm van jet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
He Tijmen weet je wat een jethelm is?
De helm van jet?
Polymax?ik weet niet of siliconenkit oplost in olie......
Hylomar bevalt prima. Voor de benzine kraan. Ook Terrence 20001 gebruikt het voor zijn carterhelften.Die ervaring heb ik niet bij de enfield, ik had de aansluiting (die niet zo best was..)primaire kast-motorblok dichtgekit..
Pepijn hoe bevalt dat hylomar-spul?
Wel een grappig Jawa inderdaad, maar niet echt mijn smaak.
Ik ben het wel met Tijmens eens, heb zelf ook een Jethelm. Een koltrui is in de herfst/lente dan een must! en bij vorst een sjaal tot vlak onder je ogen (anders zie je niets )
Met een andere helm ben je zo opgesloten en afgesloten van de buitenlucht, kun je net zo goed in een koekblik zitten..
Edit: Vind eerlijk gezegd de pot helm + zonnebril + kol het prettigst, maar dan zie je er al snel uit als een arrogante kwal op ze 'unieke' Jawa
Misschien ligt dat niet aan de helm..
@ Deepspace, ik vind deze jawa wel wat voor jou..
http://www.speurders.nl/overzicht/a...prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=#
Je kan het 250 blok moeiteloos uitwisselen voor een 350 twin blok.., als je dat beetje vermogen erbij wil of de twins erg mooi vind lopen..
Ok sorry! ik dacht uit je reactie op te maken dat je een integraalhelm en een jethelm doorelkaar haalde. Maar je had het over een pothelm en een jethelm. Ik begreep je dus niet helemaal. Nu is het helder.MZ ETZ 150 Jawa 350 in Galileo:laat dit maar niet zien aan de MZjes
Ja pepijn ik ben op de hoogte van wat een jet helm is, we hebben hier 2 integraal helmen, een jet helm en een open helm. Systeem was dat het kin stuk ook los kon toch? Die heb ik niet in ieder geval. Zou fijn als op die Nolan pot ook een vizier kon...