Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee is voor een auto bedoeld. Jawa heeft geen tellers met dagteller. Althans niet die ik heb gevonden en meteen passen.is dat standaard niet waterdicht dan?
dat moet dan steeds weer maar is goede suggestie!Serieus? likje vaseline..
klopt! maar soms moet het......maar jij reed toch nooit als't regende??
.ik snap het, maar daar heb je nu die japanner voor..klopt! maar soms moet het....
Haha die gaat volgende week vrijdag voor de keuring!.ik snap het, maar daar heb je nu die japanner voor..
Serieus? likje vaseline..
Hmm het lijkt er op dat mijn 638 nu ook wat olie lekt aan de rechterzijde..zal wel via de pen of geleidebus van de koppeling zijn..
Vandaag geen beste dag om van uit Duitsland terug te rijden! Morgen wellicht beter! Vandaag weer met de jawa naar het werk geweest. Top motortje! Ik heb een nieuwe jethelm gekocht. Die past lekker over de oren heerlijk rustig, zo rijden! Stiller dan de systeemhelm die ik ook nog heb. Wel met vizier. Dat was met dit weer welzo lekker!Dan heb je nu de best gesmeerde ketting van ons allemaal
Vandaag geen beste dag om van uit Duitsland terug te rijden! Morgen wellicht beter! Vandaag weer met de jawa naar het werk geweest. Top motortje! Ik heb een nieuwe jethelm gekocht. Die past lekker over de oren heerlijk rustig, zo rijden! Stiller dan de systeemhelm die ik ook nog heb. Wel met vizier. Dat was met dit weer welzo lekker!
en de Jawa? Die knort lekker door!