Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn kragen er afgeflext. Maar hierdoor veel bottompower verloren. Deze wil ik weer terug.wat is er met die van jou gebeurd dan eigenlijk?
Ja ik herkende je al!Hee ik sta er ook op laatste foto heele maal links
Hee ik sta er ook op laatste foto heele maal links
Kijk terwijl ik druk aan het schrijfen was
In everdingen was ik ook 3 dagen heb daar denfield gesproken ,er waren daar wel meer
Goede mensen je moet het treffen bij andere jawa treffen was ik snel weer weg
Net wat denfield zegt bevaldt het niet ben je toch vrij om weg te gaan, aleen kan dat dan wel
Weer een nare na smaak geven, mensen kunnen een treffen maken of breken
We rijden toch allemaal jawa en wat willen we
Met de motor op een aanhanger achter het koekbik is het nog wel te doen
Maar als het zo een treffen is van na een uur weer weg dan is de afstand toch wat te ver
Ik herken dat gevoel! Soms kun je erg blij zijn met dat soort dingen! Mooi dat je ze gevonden hebt!Als ik het goed lees, duurt het een paar dagen.
Mijn dag kan niet meer stuk, ik heb ze gevonden, stickers voor mijn zijpanelen !!!
Ik al die tijd maar zoeken op sticker of logo of ... Maar ik moest gewoon zoeken op "Aufkleber Jawa 634". Blijkt een fikse lijst met stickers bij Ost2Rad te vinden te zijn. Gelijk besteld.
Aufkleber Satz Seitendeckel JAWA 634 weiss rot
Ik bedoel met een uur weer weg, dat er niets te beleven is ongezellig geen kontakt met
Mede jawa rijders , er zijn van die groepen daar kom je en voel je zich buiten gesloten
De gezeligheid naar jouw toe ondbreekt bijfoorbeed met niemand kotakt kunnen krijgen als je
Er aleen naar toe gaat
Mijn iedee is je komt voor de gezeligheid zamen praten over gezamlijke hobie
Everdingen was daar tegen wel goed , aleen de toertocht was behoolijk druk had de heele tijd
Een groep buitenlanders voor mij die stonden om de haverklap boven op de rem ik kon ze niet voorbij kommen, wel begrijpelijk dat die buitenlanders goed uit keken
Gegevenmomend ging mijn rempotje olie leken en had ik geen voorrem meer ,bleek achteraf ouwde olie
Met water in te ziten het water werdt heet door het vele remmen en ging koken en uitzetten
Na af koeling deed hij het weer maar op het momend wist ik niet wat er aan de hand was
Ik vertrouwde de rem niet meer
Toen een luchtbalon lande nog even achter op een ural met zijspan mee gereden zat toch niet leker zo een zadel
Had er meer van verwacht
Jemig je krijgt een heel "motorpark" leuk man!
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de Honda en Suzuki. Honda zal iets feller zijn ondanks zijn mindere inhoud?
Dat wordt al een mooie verzameling allemaal blijvers?