Jawa mengsmering & Slivovic část šest

Heeft iemand voor mij dit stukje demper?
868c49c70b6ca69b0bc13c8e929c2186_zps4d3befee.jpg

Het is van het binnenwerk van een rechte demper die in een 638 zit.
Het gaat om het segment dat het dichtst bij de achterkant van de uitlaat zit.
Zie hier de hele demper
06e4a9e43d37a18d04a30fc729b72888_zps7f1b14c3.jpg

Misschien is er iemand die zijn binnendempers heeft vervangen en nog een oude voor mij heeft liggen? Ik zou hem graag overnemen.

Ik hoor het graag.

@pepijn, heeft Roukema nog die 638 vp 200 euro? scoop je die en heb je dempers en 'n kudde onderdelen..

Ik heb nog 2 stukken ouwde binnen demper van op het einde als daar nog wat van te maken is ?

Ik heb nog 2 stukken ouwde binnen demper van op het einde als daar nog wat van te maken is ?
Heb je daar een plaatje van? En dat gaat vast lukken het gaat om het deel met de vaste schijf eraan gelast ongeveer in het midden zit die schijf.

Kunnen we evt ruilen tegen koolborstels en houder.

@pepijn, heeft Roukema nog die 638 vp 200 euro? scoop je die en heb je dempers en 'n kudde onderdelen..
Geen idee die staat er al heel lang op. Maar ik hoef al die delen niet hoor. Ik heb hier al anderhalve jawa en anderhalve suzuki staan......

Ik heb het kraantje vorig jaar nieuw gemonteerd. Er zat nu ongeveer nog 1 cm benzine op de bodem van de tank.

Ik zal inderdaad de slang eens loskoppelen om uit te zoeken hoe het bij mij precies zit.

Vorkolie heb ik een paar weken geleden ook vervangen. Wat een verschil! Hij reed als een hooiwagen, met een stuiterend voorwiel in bochten etc. Nu is hij netjes gedempt! :)

..Als je veel rijdt is eens per jaar vorkolie vervangen geen overbodige luxe heb ik ondervonden..

Wat ik heb is dat laatse gedeelte met die brede kraag waar de 2 schroefen in gaan om hem vast te zeten
Dat langere stuk ondbreekt
Foto gaat niet, totaal geen verstand van ,en hulp geen

Wat doen we ? Een minie treffen houden ergens een klijne ruilbeurs
Wie zoekt wat en wie heeft wat, mag ook gereedschap zijn

Plaats ergens bij iemand thuis op een zaterdag midag
Met koekblik of op de motor

Wat ik heb is dat laatse gedeelte met die brede kraag waar de 2 schroefen in gaan om hem vast te zeten
Dat langere stuk ondbreekt
Foto gaat niet, totaal geen verstand van ,en hulp geen

Wat doen we ? Een minie treffen houden ergens een klijne ruilbeurs
Wie zoekt wat en wie heeft wat, mag ook gereedschap zijn

Plaats ergens bij iemand thuis op een zaterdag midag
Met koekblik of op de motor
Ah wat jij hebt is volgens mij wat ik al heb. Dat zie je onder op volgende foto. Wat ik nodig heb is de bovenste:

Ziet er wel wat anders uit een is gelijk aan het miden van de foto
De buis is wat langer het op het einde rondom wat gaatjes en andekandt 2 grote
Ik denk dat het een zammen raapsel is van een totale demper
En dat links en rechts gelijk ,heb nog wat van die kunstof schijfen nieuw die er tussen ziten
Deze gingen bij mij heel snel kapot, werden gewoon in stuken geblazen.heb dat opgelost en er bliken deksels van 80 mm in gezet
Deksels van in gemaakte paprika past heell mooi in de uitlaat gat in slaan en met de blikschaar er een
Rondje uit knipen
Moet aleen nog een keer kijken hoe ze zich houwden

..In het kader van AGB's idee, is er iemand met een zeer ruime tuin (dixie huren met z'n allen..)of die een camping in zijn buurt weet?
Eind mei lijkt me een goed tijdstip..

..In het kader van AGB's idee, is er iemand met een zeer ruime tuin (dixie huren met z'n allen..)of die een camping in zijn buurt weet?
Eind mei lijkt me een goed tijdstip..

29 mei - 1 juni: Oostbloktreffen in Marrum

Oh god, 1 maal eerder geweest.. 3 tentjes op een hoogsprietig weiland, 5 mensen en nix in de omgeving...naast lompe friezen...
of gaan wij er wat van maken?
anti-teek broeken & sokken aan, anti-fries spray mee en gaan?

Ik woon naast een camping, met een weiland als achtertuin en een hele dijk :p Denk alleen dat ik dan nog niet mijn 3 examens binnen heb... welke zot verzint dat dan ook.

Friezen, zijn dat geen aardige mensen? _O-

Laatst bewerkt:
Een treffen moet je zelf leuk maken ben een paar jaar terug in everdingen geweest gelukkig een dag maar om even te kijken wat een dooie zooi.
Als jullie naar Marrum gaan dan kom ik ook trouwens het is ook nog zo als er niets aan is hup tent weer op de motor en naar huis in ieder geval heb je dan een leuke rit gehad.

Oja ik ben een ex fries maar wel gezellig

Laatst bewerkt:
Oja ik ben een ex fries maar wel gezellig

Denk dat het zowieso leuker is om iets van een rit + BBQ te doen. Als je dagenlang weg wilt kan je beter het buitenland opzoeken of iets.

Bij dat treffen in Everdingen was ik ook even langs geweest, maar de meeste motorrijders waren, hoe raadt je het al, aan het motorrijden. Die interesse heb je gezamenlijk. Veder was het er aardig loom ja, kon ook zijn door het warme weer :9

Heeft iemand voor mij dit stukje demper?
[afbeelding]
Het is van het binnenwerk van een rechte demper die in een 638 zit.
Het gaat om het segment dat het dichtst bij de achterkant van de uitlaat zit.
Zie hier de hele demper
[afbeelding]

Misschien is er iemand die zijn binnendempers heeft vervangen en nog een oude voor mij heeft liggen? Ik zou hem graag overnemen.

Ik hoor het graag.

Heb ik over, mag je hebben! (mits ik het niet weggegooid heb, zal eens gaan zoeken)

Laatst bewerkt:
Geen marrum voor mij nog steeds gasten op bezoek had er anders best heen gewilt met 5 a 8 man.
Van het forum
Bij mij thuis mag ook we heben dit al vaker over gescheven we moeten een keer
Een plaats en datum afspreken anders komt er nooit wat van
Of wachten we tot het warmwater regend?
Zaterdag 17 mei staphorst samen komst op het marktplein het is een 4 kant plein tegen over het gementehuis
Binnenweg 2
Dan rijden we gezamelijk naar mijn huis of we gaan naar de friet tent aan het plein? wat we willen
De tijd 14 uur in de midag
En als de weer goden gunstig gestemt zijn dat moeten we maar zien als het zo ver is
De bedoeling is gewoon een kennismakings treffen en kijken wat kunnen we sammen verder doen

Een treffen moet je zelf leuk maken ben een paar jaar terug in everdingen geweest gelukkig een dag maar om even te kijken wat een dooie zooi.

Hm, was iedereen aan het rijden denk ik. Ben er het hele weekend geweest. Was een keigoed weekend met geweldige ritten en deelnemers uit heel Europa *O* Mooie omgeving ook om te rijden met al die kronkelweggetjes en oude stadjes.

full

full

full

full

full

full

full

full

In juni een treffen in GB, van de 60 jarige Jawa Owners Club. Een aantal mensen gaat er heen. Ik kan helaas niet -O-

Kijk terwijl ik druk aan het schrijfen was
In everdingen was ik ook 3 dagen heb daar denfield gesproken ,er waren daar wel meer
Goede mensen je moet het treffen :Y bij andere jawa treffen was ik snel weer weg
Net wat denfield zegt bevaldt het niet ben je toch vrij om weg te gaan, aleen kan dat dan wel
Weer een nare na smaak geven, mensen kunnen een treffen maken of breken
We rijden toch allemaal jawa en wat willen we

Terug
Bovenaan Onderaan