Jaren geleden bij Jaap H. gekocht. Tsjechische spiegels. Hij heeft er nog wel een paar liggen. Zeer binnenkort gaat hij weer naar een beurs in Tsjechië.Rubbertje over datum?
Mooie fiets Soojo, zo wordt die van mij dus waarschijnlijk nooit. Enig idee waar je die spiegels vandaan hebt? Zien er praktisch uit
Via autoscout24.Maar wat je zegt voor het geld is het leuk. Ik zou er geen 750 euro voor betalen maar dat ga ik er wel voor krijgen.
Ik bewonder je optimisme! Maar ik vrees dat je dat niet gaat lukken. Gewoon lekker op rijden!Via autoscout24.Maar wat je zegt voor het geld is het leuk. Ik zou er geen 750 euro voor betalen maar dat ga ik er wel voor krijgen.
Ik bewonder je optimisme! Maar ik vrees dat je dat niet gaat lukken. Gewoon lekker op rijden!
Ah man, niet verkopen! een leuk reserve-motortje!
lager stuurtje op zetten en lekker rijden!
...Ik wist niet dat er ook motoren werden aangeboden..
Die oude passat heeft nog een monopoint injectie..
onderhoud 'm goed, die blokken kunnen er veel km's draaien..
onderdelen zijn niet duur.. heb wel's de distributieriem van zo'n vervangen.. was voor weinig geld klaar..
Was wel van plan om hem in elk geval van de zomer te houden maar misschien dat ik volgende week een cb-1 ophaal ook voor een prikkie.Ook leuk speelgoed.
Aan ruimte geen gebrek zo te horenBofkont
Ja dat zou je denken.Helaas woon ik in een appartement zonder berging. Gelukkig heb ik een lieve moeder die onderdak verschaft aan mijn fietsjes.
Morge...
Ik ga strax om half 11 naar Zeijen, de Horsepower-run (motoren voor 1920) hebben daar dan een pauze..
pepijn kom je ook kijken?
En wie scoort deze kant en klare 559?
http://www.autoscout24.nl/Moto/Details.aspx?id=243202450&cd=635249895700000000&asrc=st
Nee man ik ben net terug uit krimpen aan de IJssel.Morge...
Ik ga strax om half 11 naar Zeijen, de Horsepower-run (motoren voor 1920) hebben daar dan een pauze..
pepijn kom je ook kijken?
Hele klus?? Je hebt wel voor hetere vuren gestaan toch? Twee schroeven los per poot een om de olie eruit te laten en een om weer te vullen. Poe PoeVandaag de olie in de voorvork vervangen. Werd tijd. Hele klus, maar hij veert nu weer een stuk beter
Klopt! Maar misschien is het pijpje bij jouw kraantje eruitgehaald?Bij de originele Jikov kraan is omlaag --> open, omhoog --> reserve, horizontaal --> dicht. toch? Ik heb hem nooit op reserve hoeven zetten, en toch was m'n tank leeg...
Mooi ding he. Die auto vorig jaar gekocht voor 200 euro, aanhangertje is van een vriend die heeft er 25 euro voor betaald. Motor op de aanhanger voor 100 euro...
Ondertussen heel wat motorfietsen met die aanhanger vervoerd.
Het is inderdaad even wat meer power dan de jawa en een stuk zuiniger ook nog eens. Jawa blijft gewoon in mijn bezit hoor, vind het zonde om weg te doen.
Qua onderhoud valt deze japanner overigens heel erg mee. De techniek stamt uit de jaren 80 en er zit nauwelijks meer electronica in dan bij een jawa.
[afbeelding]
Hele klus?? Je hebt wel voor hetere vuren gestaan toch? Twee schroeven los per poot een om de olie eruit te laten en een om weer te vullen. Poe Poe
Maar goed er kan natuurlijk van alles tegen zitten!
Dat lees ik vaker tank leeg mijn tank staat altijd vol ga ik ver weg dan olie mee en 1L rezerve brandstof
Zijn er dan rijdrs die nooit in hun tank kijken van wat er nog in zit?