Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet bekent met de ENFIELD TAURUS?
1 cilinder (300 cc?) diesel fiets uit india?
Geniale fiets!
Eigenlijk zouden we eens een JAWA/MZ/CZ treffen moeten houden
groet
Bas
FF spam natuurlijk: www.mzch.nl en het clubblad heet de Pruttelpot. Bij treffens is men niet erg gefocust op 1 merk ...misschien wel de helft komt met een andere motor maar tweetakten van een ander merk zijn bijzonder welkom..
Oh ja de club bestaat al een tijdje:paar maandjes geleden 30 jarig jubileumtreffen gehad!
Maar een leuk MF treffen is natuurlijk best leuk want er zitten toch nog wel wat tweetakt liefhebbers hier...
MZllss,Rob.
Zijn er nog andere mogelijkheden om de kool- en olieresten te verwijderen en zit dan te denken aan een of ander agressief goedje in de uitlaat kieperen, even een nachtje laten inwerken en vervolgens leeggieten.
Had ik net toch (weer)iets vaags met de jawa..
Ik sta voor een stoplicht, slaat de motor af..
Vlug in de berm geduwd, kijk naar benzine in het aanvoerslangetje.. tjek!
controlelampjes branden// tjek
terk de benzinedop er fa, geen plop/zuig-geluid- ..tjek.
Probeer weer te starten.. doet 't gewoon...
gek ding..
Had ik net toch (weer)iets vaags met de jawa..
Ik sta voor een stoplicht, slaat de motor af..
Vlug in de berm geduwd, kijk naar benzine in het aanvoerslangetje.. tjek!
controlelampjes branden// tjek
terk de benzinedop er fa, geen plop/zuig-geluid- ..tjek.
Probeer weer te starten.. doet 't gewoon...
gek ding..
Ik denk dat er weinig aan te doen is.. ik hou zelf altijd m'n benzinepijl goed in de gaten en heb thuis een grote jerrycan met mengsmering staan. Als m'n tank halfvol is als ik wegga gooi ik die eerst nog even vol.
Ik heb het pas 1x gehad in 2,5jaar dat ik zonder peut kwam te staan, maar een dagtellertje is inderdaad het makkelijkst denk ik om zo'n situatie te voorkomen.
Als je handig bent zou je zelfs een soort vlotter in je tank kunnen maken