Keiduur, maar dat houdt veel mensen niet tegen. Er is duidelijk een markt voor.
Mensen houden geld over door corona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Keiduur, maar dat houdt veel mensen niet tegen. Er is duidelijk een markt voor.
Kunnen die mensen mij vertellen hoe?Mensen houden geld over door corona.
Kunnen die mensen mij vertellen hoe?
Ik hou altijd aan het eind van mijn geld nog een stuk maand over…of ik koop gewoon teveel motorspul.
Ik vind het nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Beetje normale prijzen voor accessoires. Vering en uitlaten kosten altijd geld. Akrapovic is sowieso prijzig. Maar goed, deze bedragen op een 181cc'er schroeven... als je cc-technisch kijkt, is het wel duur.Voor de accessoires moet je ook veel geld hebben liggen.
Op zoek naar accessores voor de Italjet Dragster 125cc en 200cc?
Accessoires voor de Italjet Dragster 125cc en 200cc koop je bij 2wheels. De Akrapovic race dempers of Malossi transissionkit is verkrijgbaar. Net zoals enkele tuning parts voor een custom Dragsterwww.2wheels.nl
Maar, je hebt er al mee gereden begrijp ik?Beter als in betere zitpositie, opbergruimte onder het zadel wat deze totaal niet heeft, meer ruimte voor duo die op deze slechter zit als op n supersport, beter in windbescherming, beter in meekomen in t verkeer.
Gefeliciteerd met jouw prachtige scoot!Maar, je hebt er al mee gereden begrijp ik?
Dit koop je niet om een passagier of caravan mee te trekken, een wereldreis mee te maken of om twee systeemhelmen met datacentrum op te bergen onder het zadel. Daar zijn andere voertuigen voor.
Heb een paar weken terug mijn 200 opgehaald, en kan eigenlijk alle speculaties hier wel uit de wereld helpen.
Zithouding? dikke prima.
Vermogen? staat in verhouding met wat het is, rijklaar is hij ook maar ca 145kg. Daarnaast erg geknepen ivm emissie eisen en redelijk makkelijk richting de 21/22pk te krijgen. Topsnelheid ca 130km/h, nu origineel.
Voor het idee, heb nog een Monkey 125 (oud type) met ca 13/14pk, topsnelheid ca 115km/h. Dus op papier behoorlijk langzamer maar echt 0,0 probleem om mee te komen in het verkeer... sterker nog, veel succes met je 600cc op de dijkjes of haarspelbochten in de Eiffel Op de snelweg kruissnelheid ca 100km/h, tegenwoordig gewoon prima (niet leuk, maar komt gewoon netjes mee).
Algeheel? er is écht heel erg goed over nagedacht, qua design, oplossingen etc. Mooie afwerking en in mijn ogen, ja veel geld maar wel echt wat bijzonders.
Minpunten? Zo ver nog niet, enige waar ik me aan stoor is een speling in het ISS systeem wat bij elke dragster eigenlijk is (ook bij oud type 180, 50 etc). Maar probleem bekend, gevonden en niet zo bijzonder om op te lossen dus niks om je druk over te maken. 95% van de eigenaren zal het niet eens weten of merken.
Precies dat! Gewoon lekker rijden massa rijklaar is 140kg.Gefeliciteerd met jouw prachtige scoot!
Alles wat je ermee moet kunnen kun je ermee: motorrijden.
Heel veel plezier ermee.
Droog gewicht is 124 kg, dan kom je toch nooit aan 145 kg?
Erg mooie scooters dit…Nog meer eigenaren hier die hun ervaring met deze scooter willen delen ?
Heb deze Italjet nu zo’n 4 maanden.
In principe alleen voor toeristische ritjes in de avond of in het weekend. Ben vooral gewend met het rijden met zwaardere motoren (heb nog een 1200 Kawa) dus dit is weer wat anders. Laatste keer op een scooter was een Aerox zo’n 15 jaar geleden.
Ik merk wel dat ik met deze meer als een hooligan ga rijden, waar ik met de grotere motor vaak rustiger en afwachtender ben schiet ik met deze overal voor, tussen en langs. Komt ook omdat er weinig sneller weg is bij het stoplicht dan dit ding…
Bij deze is bij de dealer al de Italjet (Malossi) clutch kit gemonteerd voor betere acceleratie. Verder heb ik de (in mijn ogen) lelijke handvatten en valbeugels vervangen door Motogadget richtingaanwijzers en handvatten.
Tot nu toe nog geen problemen gehad. Er zit vaak een hele lichte vibratie in het blok (of aandrijving) rond de 80 km/u als je precies op een snelheid blijft hangen. Qua keuze van onderdelen (brembo remmen, pirelli banden, instelbare paioli shocks) zit het wel goed. Het kunststof en het daarop aangebrachte lakwerk is helaas niet bepaald van duitse of japanse kwaliteit, maar het is en blijft een italiaan. Dashboard is duidelijk, maar basic, wie weet komt er ooit een TFT scherm op toekomstige modellen.
Zoals gezegd is de acceleratie goed, topsnelheid is afhankelijk van de windrichting, haalt 125 km/u als het een beetje meezit.
Bekijk bijlage 1794901
Bekijk bijlage 1794903
Bekijk bijlage 1794905
Bekijk bijlage 1794906
Bekijk bijlage 1794907
Bekijk bijlage 1794908
Met een klassiek motorfietsaandrijvingsgeheel: manuele 6-bak en ketting.Italjet showt bij de Eicma een concept met een 450cc motor. Komt waarschijnlijk in 2024 op de markt (maar Italjet kennende kan dat ook zomaar 2026 worden ).
(...)