invoerspullen/tips "gezocht"

AJ-tjuh

Die hard MF'er
18 jul 2005
432
0
Aalsmeer
MedeForummers..

Een ideetje van mij; ik wil misschien een motard gaan invoeren vanuit België....

-IS DIT TE DOEN??

Ik heb al informatie via de RDW gekregen over de te betalen BPM, de keuring etc..

De motor waar ik wel interesse in heb is deze;

http://moto.2dehands.be/markt/motor/yamaha/11855472-yamaha-yz426-cross-supermotard.html?q=supermotard

Na contact met de eigenaar; erachter gekomen dat er geen originele verlichting en knipperlichten bij zitten....heeft iemand dit misschien voor mij te "huur/leen/koop"...

-Wie heeft er ervaring met een Yamaha YZ426 als SM of met invoeren van een Belgische motor?? Graag reacties...

-Iemand misschien een lijst van de voorwaarden en eisen waar een in te voeren motor aan moet voldoen??

-denk dat er meer forummers een nietweet op dit gebied zijn :X Dus voor de "gevorderden" plaats hier je RDW invoer-ervaringen!!

:W

 
Tis een crosser,en die hoeft niet gekeurd te worden.Kun je dus ook niet de weg mee op.
Maar alee(ik citeer),hij is wel maniakaal onderhouden dus wat let je. :+
 
Hum, maar hij staat wél op Belgisch kenteken!!

Zijn de belgen soepeler in dat soort dingen?

:(
 
Ja maar vaak heeft een crosser geen framenummer...én geen richtingaanwijzers/verlichting das wel weer een te nemen drempel dan

B|
 
(ik citeer),hij is wel maniakaal onderhouden dus wat let je. :+


:} :+ :} :+ :}

al die ellende,koop een leuke fiets in nederland :Y ,wat denk je nou?,dat die belgen die fiets met kenteken voor dat bedrag wegdoen!!,ze zijn nie zot he manneke :W
 
Dat klinkt inderdaad té mooi voor woorden!

Toch scheelt het 100'en euro's met hier in NL even een beetje moeite en goede voorbereiding that's all!

(naar mijn idee)

:X
 
Advertentie is wat ouder inderdaad...maar hij is nog gewoon te koop...dus das dan wel weer gunstig voor de prijs....

:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan