Intruder topic (deeltje II)

Update van mijn project, op marktplaats stond een bizarre girdervork en op de een of andere manier dacht ik dat het een goed idee was om te kopen.
Nog best een boel te doen.
1000071718.jpg

Update van mijn project, op marktplaats stond een bizarre girdervork en op de een of andere manier dacht ik dat het een goed idee was om te kopen.
Nog best een boel te doen.
Bekijk bijlage 2037803
Die zie je duidelijk zitten zullen we maar zeggen. Wegen belasting gaat wel omhoog denk ik. _O-
Als je daar geen bekijks mee hebt weet ik het niet meer.🤣.

Die zie je duidelijk zitten zullen we maar zeggen. Wegen belasting gaat wel omhoog denk ik. _O-
Als je daar geen bekijks mee hebt weet ik het niet meer.🤣.
Ik wilde eens wat anders doen, volgens mij ben ik aardig op weg:). We moeten het maar niet hebben over onafgeveerd gewicht enzo. Ik ben benieuwd of dit nog een beetje rijden wil. Ik verkoop de originele vork nog maar even niet.

Ik wilde eens wat anders doen, volgens mij ben ik aardig op weg:). We moeten het maar niet hebben over onafgeveerd gewicht enzo. Ik ben benieuwd of dit nog een beetje rijden wil. Ik verkoop de originele vork nog maar even niet.
Chips ja, dat hele gevaarte zit na de vering. Één kuiltje in de weg en hij mept je van de brommer _O-.

Hallo.

Aantal week geleden ongelukje gehad met mijn 1400. Ik stond stil op een T-splitsing om voorrang te verlenen aan een doorgaande voorrangsweg en helaas is er toen een auto achterop mij geklapt. Meneer lette niet goed op helaas.

Wij zijn er goed van af gekomen maar de motor had hier en daar toch wel wat optische schade. Inmiddels dit allemaal hersteld en hierna een stuk gaan rijden. Alles voelt en lijkt verder goed alleen in bochtwerk voelt het alsof het voorwiel weg wilt glijden. Enig idee ?

Even ter info: banden en remmerij hebben nog maar a 2000km.

Foto is mijn 1400 ‘88

Bijlagen

• IMG_5428.jpeg
    IMG_5428.jpeg
    735,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Er zal gemeten moeten worden door de schade hersteller.

Je bent waarschijnlijk ook opzij gevallen?

Dat brede stuur en grote voorwiel met die iele poten zetten hem zo scheef. Onderste kroonplaat los. Beetje WD40 of vergelijkbaar er tussen en een paar keer flink in de vering bounchen. Dan staat je voorwiel iig recht tov het stuur.

Als dat een beetje scheef staat werkt de vering niet goed.

Je bent waarschijnlijk ook opzij gevallen?

Dat brede stuur en grote voorwiel met die iele poten zetten hem zo scheef. Onderste kroonplaat los. Beetje WD40 of vergelijkbaar er tussen en een paar keer flink in de vering bounchen. Dan staat je voorwiel iig recht tov het stuur.

Als dat een beetje scheef staat werkt de vering niet goed.
Klopt motor is op de zijkant gevallen. Ik kan dat eerst eens proberen om te zien of dat het oplost. Bedankt voor de tip.

Ai, das vervelend. Hoop dat dat trucje van Erwin het oplost. Anders even langs de garage en monteur even laten kijken of alles nog uitgelijnd is.
Wel een nette bike trouwens! Die koekblikker was vast verblind door die oogverblindende schoonheid :$

Ai, das vervelend. Hoop dat dat trucje van Erwin het oplost. Anders even langs de garage en monteur even laten kijken of alles nog uitgelijnd is.
Wel een nette bike trouwens! Die koekblikker was vast verblind door die oogverblindende schoonheid :$
Ga ik doen!

En bedankt voor het compliment!👍 ben er ongeveer een jaar mee bezig geweest om van top tot teen te restaureren.

Laatst bewerkt:
Kickje dan maar.
Het slechte weer komt er weer aan. Tijd voor opknap projectjes.

Wie maakt de tank weer even strak en gaat er volgend jaar mee op pad?

Hallo iedereen , wie uit omgeving H.sum kan mij tegen betaling helpen mijn suzuki 700 intruder bj '86 weer aan de praat te krijgen na lang stilstaan ? Heb olie ververst , olie filter , nw accu en startmotor , helaas , alleen licht brand ! Gr.

Even een update van mijn langzame intruder project. Ik dacht: laten we maar eens gaan spuiten, toen dacht ik dat een candy kleurtje wel mooi zou zijn, daarna dat een streepje wel mooi is en vanaf daar is het een beetje uit de hand gelopen. Het is niet perfect, maar voor een eerste keer ben ik blij met het resultaat.
1000083679.webp

1000083667.webp
1000083665.webp

Terug
Bovenaan Onderaan