interessepeiling voorjaarstraining 4 dagen Almeria 600€

ik moet toch zeggen dat ik het jammer vind dat het begin maart is anders zou ik het zeker overwegen.

begin maart is in sommige plekken nog onder de 0 graden...
op ijskoude asfalt circuit rijden is niet echt mijn ding
 
ik moet toch zeggen dat ik het jammer vind dat het begin maart is anders zou ik het zeker overwegen.

begin maart is in sommige plekken nog onder de 0 graden...
op ijskoude asfalt circuit rijden is niet echt mijn ding

Afgelopen januari in Cartagena geweest en toen was het overdag een prima 20 graden.
Kan mij niet voorstellen dat het dan 0 graden is in maart een stuk zuidelijker in Almeria?

Zet mij ook maar op de lijst met interesse!
 
Laatst bewerkt:
ik blijf geinteresseerd! Wanneer er een datum bekend is, kan ik aangeven of ik definitief mee ga of niet. lijkt mij echt cool! :)
 
Met mij vele geïnteresseerden zie ik wel :Y

Hoeveel plaatsen zijn of komen er beschikbaar Erwin?
 
Laatst bewerkt:
alle pitboxen zijn beschikbaar de eerste 4 dacht ik voor de organisatie hun opstelling de andere voor de rijders
minimaal 30 rijders (1 vrachtwagen) max 120 rijders full event
120 zou pas echt schitterend zijn full bel/ned event maar normaal wordt het aangevuld met engelse rijders

grtz erwin
 
alle pitboxen zijn beschikbaar de eerste 4 dacht ik voor de organisatie hun opstelling de andere voor de rijders
minimaal 30 rijders (1 vrachtwagen) max 120 rijders full event
120 zou pas echt schitterend zijn full bel/ned event maar normaal wordt het aangevuld met engelse rijders

grtz erwin

Kunnen we onze eigen ZAC wedstrijd houden 8-)
 
:-( zie net dat pitbox erbij zit, voortaan toch eerst mijn koffie opdrinken!
Vraag van hoeveel per box blijft wel staan.

Hey Stefan

Sommige boxen zijn vrij groot (heel diep)en zijn per 2 zonder tussenwand
Ik dacht dat we in het voorjaar met gemakkelijk 10 à 15 motoren in een box konden staan zonder ruimtegebrek te hebben

Dus in een dubbele box (zonder tussenwand) kan het geen probleem zijn een groep van 15 rijders samen te krijgen in een box

Grtz Erwin
 
Dus schoppen we oma aan de kant.....en zeggen....hoe wat waar is er al bekend...
Heb namelijk een mail gestuurd maar geen antwoord gehad. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan