Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het geprobeerd maar de mijne lag op de kant van de zijstandaard.
Dus eerst de andere kant op geflikkerd en toen volgens het filmpje.
Top hoor, is weer symetrisch met krassen aan allebei de kanten
Nog een fillempie
Moet je hem niet aan het zadel pakken, want dat breekt een keer af. Zadel kapot en je maakt een rare smakkerd.
mijn motor heeft geen handrem, en als ik het voor de rest zo lees leg jij je motor dus met enige regelmaat op zijn kant?Omdat de motor tijdens het optillen over het voorwiel weg wil rollen, zet ik de motor even op de parkeerrem. Daarvoor heb ik altijd een tentrubber op het stuur hangen. Rubber om de handrem en om het stuur en het voorwiel gaat niet rollen als je de motor tilt. Heeft m.i. wat meer weerstand dan dat de motor in de versnelling staat. En zo'n tentrubber heb ik al bij me sinds ik ben begonnen met het reizen naar GB. Bij het plaatsen van de motor op de veerboot zet ik dan de motor ook op de parkeerrrem, net als voor de auto's is voorgeschreven.
EgbertO
mijn motor heeft geen handrem, en als ik het voor de rest zo lees leg jij je motor dus met enige regelmaat op zijn kant?
Wat is er mis met in de versnelling zetten?Komt nog uit de tijd dat ik regelmatig onderweg was naar London.
Parkeerrem werkt trouwens ook als veiligheid op een iets aflopende helling als je de motor op de zijstander hebt staan.
[afbeelding]
Laatst bij een VRO liet een instructeur een manier zien om een motor weer rechtop te zetten.
-In zijn versnelling zetten (of laten staan)
-Als ie op zijn rechterzij ligt, jiffy uitklappen
-Stuur helemaal naar links
-Met rechte rug overeind zetten
Fillempie (excuses voor het geluid)
Wie heeft er aanvullingen, of kent er andere manieren om je motor weer overeind te zetten?
Mijn 650'je weegt toch nog 250 kg. Rapen jullie dat zo op?
Een Div900 heb ik nog nooit neergelegd, maar die voelt bij langzaam rijden inderdaad behoorlijk zwaar aan.Div 900 weegt toch ook wel wat . Maar gelukkig wel 's wat van deze filmpjes gezien en ik denk dat ik wel wat van die technieken heb gebruikt .
Helemaal zeker ben ik daar niet van , adrealine roes dus
Voorbijgangers/kinderen die de neiging niet kunnen onderdrukken om even je koppeling in te trekken.Wat is er mis met in de versnelling zetten?
Het betere tilwerk
Nog een fillempie