Heb ik gelijk een vraag. Mijn motor is een paar maanden terug overgespoten maar rondom de tankdop is een luchtbelletje gekomen. Hoe kan ik deze het beste weer glad maken? Zat zelf te denken aan met een naald lucht weghalen en met iets kleverigs weer aandrukken maar wat? Lijm lijkt me geen goed idee ivm reactie
Dat is mooi klote !Heb ik gelijk een vraag. Mijn motor is een paar maanden terug overgespoten maar rondom de tankdop is een luchtbelletje gekomen. Hoe kan ik deze het beste weer glad maken? Zat zelf te denken aan met een naald lucht weghalen en met iets kleverigs weer aandrukken maar wat? Lijm lijkt me geen goed idee ivm reactie
Bij deze. het is alleen hier. rest is stevig. ook na steenslag
[afbeelding]
kan ik het er niet tussenuit snijden en bijwerken? de plek valt toch niet op
Nu een blaasje. Maar hoe is de hechting van de rest van de lak. Komt dat straks ok los?
[afbeelding]
iemand een idee, waar je voor niet al te veel geld spuitstandaards kan halen? geen idee of het zo heet, iig waar je je spuitpistool in kan ophangen...
[afbeelding]
Wat heeft WB hier mee te maken??Als dat watergedragen basislak is dan kan het goed zijn dat de benzine je ondergrond opweekt met alle gevolgen van dien. Desondanks zou die dop toch goed af moeten sluiten en daar niet echt benzine meer moeten kunnen komen!
Ik denk niet echt dat t roest is.. dat ziet er vaak niet zo mooi "rond" uit als die grote bel aan de voorkant zeg maar.
Kwestie van opnieuw primeren/gronden en lakken.
Ben benieuwd of ze het op de binnenkant kunnen houden.. zal niet meevallen zoeizo niet!
Wat heeft WB hier mee te maken??
Benzine gaat ook met conventionele base aan de loop.
uberbaas voor jou hesorry baas!
ik spuit dus alleen WB basecoatdus had geen idee hoe t zou reageren met conventioneel!
Mij zeker, wat mag het kosten?Heb nog wat filter spul over. Kan ik daar iemand blij mee maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]