Oh, ik moest buiten gaan ? Binnen lekker 23° buiten twee meter van mijn deur 41°. Zal het bandje even laten weken daar. Ja, moet weer opnieuw beginnen, binnenband is lek, een piepklein slipje, grrrrr
Maar het is de beste manier om het te leren en onafhankelijk te zijn van bandenboeren
Nog niet gegeten zeker? Je hapt zo lekker.Oh, ik moest buiten gaan ? Binnen lekker 23° buiten twee meter van mijn deur 41°. Zal het bandje even laten weken daar. Ja, moet weer opnieuw beginnen, binnenband is lek, een piepklein slipje, grrrrr
Maar het is de beste manier om het te leren en onafhankelijk te zijn van bandenboeren
Alleen de ventielkern, het ventiel zelf heb ik laten zitten in de velgventiel eruit gedraaid ?
Werkt bandenvet echt beter dan afwasmiddel/wd40/sliliconespray?Band hoeft er niet af. Paar keer loodrecht op de grond laten stuiteren zodat de band zich gaat zetten. En loodrecht aandrukken waar de lucht ontsnapt. BLIJF MET JE VINGERS TUSSEN DE BAND EN VELGRAND WEG!!
Heb je banden vet gebruikt?
Ik gebruik altijd bandenvet/zeep ipv al dat andere, dus dat weet ik niet.Werkt bandenvet echt beter dan afwasmiddel/wd40/sliliconespray?
Ah oké, misschien iets voor de volgende keer dan. Ik ga morgen maar weer wat zeep erop doen en een beetje stuiterballen. Hopen dat het lukt..Ik gebruik altijd bandenvet/zeep ipv al dat andere, dus dat weet ik niet.
Imho bandenvet/zeep blijft niet vet/glad zoals siliconenspray of wd40 en er zitten volgens mij geen stoffen in die aluminium kan aantasten, wat zeep wel kan.
Al vaker mee geprobeerd, maar nooit met succes. Deed nooit POEF.Ben ik de eerste die remreiniger adviseerd?
om de hiel op de velgrand te krijgen wel ja
Het gaat om de hoeveelheid lucht die er in één keer gaat. Je kunt natuurlijk een aparte 25l tank op 8 bar zetten en die daarvoor gebruiken. Een draagbare heeft of een kleine tank of geen, daarmee gaat het ook niet lukken.Bekijk bijlage 1810486
Ik kwam deze tegen maar weet niet hoe het heet.
Daarnaast ventielkern er uit draaien zodat er meer lucht in 1 keer in kan?
Wat is ongeveer de minimale druk die je nodig hebt voor dit gebruik?
Ik heb nog geen ervaring met een compressor helaas..