Honda Hornet Forum Part 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een keer mijn tank en achterkap laten spuiten (en wat schade herstel) voor €350. Originele metallic lak. Dit was in het westen van het land (omgeving Hoofddorp). Was prima gedaan.
Kap en tank los aangeleverd, verder niets aan gedaan qua voorbehandeling oid.
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort rijd ik op een CB600F uit 2007. Een rooie, want ik heb gehoord dat die sneller zijn. :+
Nog even geen eigen foto, maar dit is het dus.
5PYj1D5.jpg

Met een topbox die er nog even afgetrokken moet worden. :$

Alleen nog even mijn rijbewijs-upgrade halen volgende week. -O- *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch maar besloten m'n hornet voorlopig te houden :) Akrapovic gekocht en gemonteerd en zo'n kapje besteld wat de taartschep onder het kontje vervangt (undertail of hoe ze dat ook noemen)

Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien :) Ook maar eens kijken naar een ander setje spiegels. Iemand een tip voor een zwarte Hornet 2006?
 
@dusoleil, jij toevallig een foto van hoe het kontje bij jou is ingekort met die kentekenplaathouder etc.? wel benieuwd hoe anderen dat hebben gedaan
 
Ik heb zelf een complete achterkant van een CBR600F 2012 op mijn hornet gemonteerd.
 
@dusoleil, jij toevallig een foto van hoe het kontje bij jou is ingekort met die kentekenplaathouder etc.? wel benieuwd hoe anderen dat hebben gedaan

Nee helaas, Julew.
Heb de motor destijds zo gekocht, dus nu geen foto's.
Ik kan bij het volgende ritje wel wat plaatjes schieten, als ik het niet vergeet :)
 
welkom bij de club nero :]


Iemand die een goed adresje weet voor afstellen powercommander/powerbank? Ga er toch maar 1 kopen, financieel meevallertje gehad :P
 
Hallo daar,

Ik ben bezig met de voorvork keerringen van mijn Hornet uit 01' te vervangen, maar een slagstuk kost 40 euro inclusief verzenden. Ik vind dat een hoop centen voor iets wat ik 1x gebruik. Iemand die toevallig in Noord-Holland woont en in het bezit is van een 41mm slagstuk (standaard maat Hornet)? Ik zou deze graag tegen een kleine vergoeding( of een krat bier) willen lenen voor een uurtje!

Graag gedaan
 
Hallo daar,

Ik ben bezig met de voorvork keerringen van mijn Hornet uit 01' te vervangen, maar een slagstuk kost 40 euro inclusief verzenden. Ik vind dat een hoop centen voor iets wat ik 1x gebruik. Iemand die toevallig in Noord-Holland woont en in het bezit is van een 41mm slagstuk (standaard maat Hornet)? Ik zou deze graag tegen een kleine vergoeding( of een krat bier) willen lenen voor een uurtje!

Graag gedaan
Hey Koala,

Ik heb dat vorig jaar zelf gedaan met mn Hornet '03. Maar had hier geen bijzonder gereedschap voor nodig. Ik ben een leek op technisch gebied maar kan me niet herinneren dat ik andere gereedschap heb gebruikt dat mn standaard gereedschapssetje van de motor en wat dopsleutels...Maar misschien zeg ik nu wel iets doms...ik had een lekke voorvork ...het is me iniedergeval gelukt alles uit elkaar te halen en weer terug te zetten :)
 
Ik heb een keer mijn tank en achterkap laten spuiten (en wat schade herstel) voor €350. Originele metallic lak. Dit was in het westen van het land (omgeving Hoofddorp). Was prima gedaan.
Kap en tank los aangeleverd, verder niets aan gedaan qua voorbehandeling oid.

Ik wil nog steeds die blauwe kleur eens laten vervangen voor donkergrijs/zwart dus zou dat adresje van jou wel willen weten :)
 
Hey Koala,

Ik heb dat vorig jaar zelf gedaan met mn Hornet '03. Maar had hier geen bijzonder gereedschap voor nodig. Ik ben een leek op technisch gebied maar kan me niet herinneren dat ik andere gereedschap heb gebruikt dat mn standaard gereedschapssetje van de motor en wat dopsleutels...Maar misschien zeg ik nu wel iets doms...ik had een lekke voorvork ...het is me iniedergeval gelukt alles uit elkaar te halen en weer terug te zetten :)

Ik heb het eerder gedaan door middel van de oude keerring op te plaatsen, maar dat nam wel wat tijd in beslag. Hoe heb je dat gedaan met een dopsleutel? Past die over je binnenste poot heen dan?
 
Ik heb het eerder gedaan door middel van de oude keerring op te plaatsen, maar dat nam wel wat tijd in beslag. Hoe heb je dat gedaan met een dopsleutel? Past die over je binnenste poot heen dan?
Eerlijk gezegd weet ik t niet precies meer want deed t allemaal via mn telefoon en YouTube maar weet alleen dat ik geen speciale tools heb. Sorry, heb je allemaal niet veel aan. Joep misschien nog tips?
 
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Daan, ben 26 jaartjes jong en woon in omgeving Breda.
Vanaf komende dinsdag ben ik een trots bezitter van een Hornet uit 2001.

Nu heb ik even een vraagje:
De originele pijp van de Hornet vind ik een klein beetje mager klinken. Nu ben ik toevallig iemand tegengekomen op dit forum die een Devil Shotgun uitlaat verkoopt die onder zijn Hornet uit '05 heeft gehangen. Zou deze pijp 1 op 1 passen met mijn Hornet uit ' 01 aangezien de mijne een PC34 is en die van hem een PC36.

Heb hiervoor al het een en ander doorzocht, maar blijkbaar verschilt het echt per onderdeel wat je wel en niet kan overzetten.

Hoor graag van jullie!
 
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Daan, ben 26 jaartjes jong en woon in omgeving Breda.
Vanaf komende dinsdag ben ik een trots bezitter van een Hornet uit 2001.

Nu heb ik even een vraagje:
De originele pijp van de Hornet vind ik een klein beetje mager klinken. Nu ben ik toevallig iemand tegengekomen op dit forum die een Devil Shotgun uitlaat verkoopt die onder zijn Hornet uit '05 heeft gehangen. Zou deze pijp 1 op 1 passen met mijn Hornet uit ' 01 aangezien de mijne een PC34 is en die van hem een PC36.

Heb hiervoor al het een en ander doorzocht, maar blijkbaar verschilt het echt per onderdeel wat je wel en niet kan overzetten.

Hoor graag van jullie!

ik denk dat het 1 op 1 past
 
Tijdje geleden al gevraagd of ik welkom was, en dat was het geval :+

Bij deze, mijn Honda CBF600 ! :9~
Het kleine zusje van de Hornet, gelukkig lijkt ze er wel op :} :]
20160204_150610_zpspr1rs5ml.jpg~original
 
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Daan, ben 26 jaartjes jong en woon in omgeving Breda.
Vanaf komende dinsdag ben ik een trots bezitter van een Hornet uit 2001.

Nu heb ik even een vraagje:
De originele pijp van de Hornet vind ik een klein beetje mager klinken. Nu ben ik toevallig iemand tegengekomen op dit forum die een Devil Shotgun uitlaat verkoopt die onder zijn Hornet uit '05 heeft gehangen. Zou deze pijp 1 op 1 passen met mijn Hornet uit ' 01 aangezien de mijne een PC34 is en die van hem een PC36.

Heb hiervoor al het een en ander doorzocht, maar blijkbaar verschilt het echt per onderdeel wat je wel en niet kan overzetten.

Hoor graag van jullie!
Bocht van een 05-06 is anders, gaat niet passen. Of in elk geval; een uitlaat van een 01-04 past niet op een 05-06. Kan het weten want heb een keer de verkeerde akrapovic gekocht. Nu eindelijk de goede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan