Honda Hornet Forum Part 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meteen nieuw voorbandje erbij, is het geld vaak dubbeldik waard ;)Zeldzaam deze kastjes tweedehands voor de 900! :YWaarom rijd je er dan nog op :P
Nieuw setje en je bent weer helemaal bij :]

Ik wacht even op de pitstopdagen bij ten kate, er moet ook een nieuw ketting/tandwielsetje op...kunnen ze gelijk alles doen en ik rij nu niet zoveel meer, die paar kilomter overleef ik wel :)
 
Tankpad er ook eindelijk op, had hem zo goed opgeborgen dat ik hem niet terug kon vinden :p :D

1186727_878366202279275_3460815793861850517_n.jpg
 
Die is inderdaad nog erger. Ik snap niet dat die nog steeds verkocht worden....
Weet jij toevallig al hoe de Pirelli Diablo Rosso 3 gepositioneerd wordt t.o.v. de Rosso Corsa? Komt de 3 daar dichterbij in de buurt te liggen of wordt de Corsa vervangen door de 3, of komt er wellicht een nieuwe Corsa band??
Nieuwe uitlaat besteld, na lang twijfelen toch een Mivv Xcone.
Via Louis (dankzij de kerst 50 euro korting) voor 240 inclusief verzenden!
Aha, de vuvuzela... :P beide maken veel herrie })
Tankpad er ook eindelijk op, had hem zo goed opgeborgen dat ik hem niet terug kon vinden :p :D

1186727_878366202279275_3460815793861850517_n.jpg
Mooie tankpad :Y, heb 'm ook :)
 
Hoi horneteers

Gisteren ben ik onderuit gegaan met mijn hornet 900, helaas heb ik nu een deuk in me tank en is er flink wat lak schade.
Zou je dat gewoon kunnen laten uitdeuken en spuiten en iemand ervaring hiermee als het wel waard is om te doen.

Ps zelf heb ik niks behalve een dikke knie 😋

Alvast bedankt coor de reactie.
 
Helaas, dat weet ik nog niet.
Oke, thanks voor je snelle reactie :)
Hoi horneteers

Gisteren ben ik onderuit gegaan met mijn hornet 900, helaas heb ik nu een deuk in me tank en is er flink wat lak schade.
Zou je dat gewoon kunnen laten uitdeuken en spuiten en iemand ervaring hiermee als het wel waard is om te doen.

Ps zelf heb ik niks behalve een dikke knie 😋

Alvast bedankt coor de reactie.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat;
je dat kan laten uitdeuken ja, en spuiten.
Dat is het zeker waard, want ziet er gewoon fijn uit als je motor weer 100% is... :)
Hoop niet dat de deuk die je hebt scherpe vouwen heeft, want dat maakt het qua uitdeuken moeilijker en qua kosten (meer arbeidsuren) duurder.

Succes met herstel van de knie en gelukkig dat dat het enige is...
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rowen en heb sinds 1,5 jaar mn motor rijbewijs. Eerste motor was een suzuki Gs500. Doordat mijn vriend altijd super sport rijdt en ik vermogen miste wilde ik ook een super sport. Toen gekozen voor een kawasaki zx6r uit 1999. Ik merkte dat ik toch minder zeker op de motor zat door de houding maar qua vermogen was het wel wat ik wilde. Nu dus toch mn kawa weer verkocht en heb ik mn oog laten vallen op een Hornet. Ik vind persoonlijk het model uit 2005 het mooist maar binnen mijn budget past de 2000-2004 variant beter denk ik. Ik wil max €2500 uitgeven. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik op moet letten als ik er een ga kopen? Of weten jullie nog iemand die een goede te koop heeft staan?

Alvast bedankt!

Gr Rowen
 
Metzeler M7RR!
Ja hoe bevalt die?? Ook toevallig mee circuit op geweest??
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rowen en heb sinds 1,5 jaar mn motor rijbewijs. Eerste motor was een suzuki Gs500. Doordat mijn vriend altijd super sport rijdt en ik vermogen miste wilde ik ook een super sport. Toen gekozen voor een kawasaki zx6r uit 1999. Ik merkte dat ik toch minder zeker op de motor zat door de houding maar qua vermogen was het wel wat ik wilde. Nu dus toch mn kawa weer verkocht en heb ik mn oog laten vallen op een Hornet. Ik vind persoonlijk het model uit 2005 het mooist maar binnen mijn budget past de 2000-2004 variant beter denk ik. Ik wil max €2500 uitgeven. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik op moet letten als ik er een ga kopen? Of weten jullie nog iemand die een goede te koop heeft staan?

Alvast bedankt!

Gr Rowen
hi Rowen, zolang de motor goed onderhouden is kan er weinig mee zijn. Hornets zijn erg betrouwbaar. Staan er zat te koop denk ik. Maar zou even kijken of er forum leden 1 te koop heeft. 2005 model in oranje is erg mooi! Zou zeker kijken of dat binnen budget valt ;)
Succes met de zoektocht!
 
Ja hoe bevalt die?? Ook toevallig mee circuit op geweest??hi Rowen, zolang de motor goed onderhouden is kan er weinig mee zijn. Hornets zijn erg betrouwbaar. Staan er zat te koop denk ik. Maar zou even kijken of er forum leden 1 te koop heeft. 2005 model in oranje is erg mooi! Zou zeker kijken of dat binnen budget valt ;)
Succes met de zoektocht!


Wat Marc zegt!
Alleen... ik zou voor een zwarte gaan, deze zijn namelijk sneller :+

Ik denk alleen dat je met jouw budget geen >2005 model kan aanschaffen. Mocht dit wel het geval zijn: doen. De 'USD' voorvork brengt je zoveel meer tov de oudere 'conventionele' vork.
 
Koppelingshendel is ook iets mee, krom waarschijnlijk. Is dat te repareren of kan ik hem beter vervangen?
Heeft iemand toevallig nog knipperlichtglaasjes over? Rechtsachter is ie er af, linksvoor lijkt een beetje beschadigd.

full
 
Laatst bewerkt:
Dat schakel pedaaltje is wel krom ja, die kun je ook wel weer rechtbuigen.
Pas wel even op met het schroefdraad van de schanierbout. Bij mij ging het pedaal niet krom maar gewoon het schroefdraad eruit ;(.

Koppelingshendel zou ik wel vervangen, maar in principe kun je hem zo ook gebruiken, terug buigen moet je niet doen want dan gaat die geheid scheuren, of nieuwe kopen of zo gebruiken. Maar aangezien je ook knipperlicht glaasjes wilt vervangen zou ik een nieuwe halen :).

Ik mag hier geen CBF600, broertje van de Hornet 600, posten zeker :j
 
Laatst bewerkt:
Koppelingshendel is ook iets mee, krom waarschijnlijk. Is dat te repareren of kan ik hem beter vervangen?
Heeft iemand toevallig nog knipperlichtglaasjes over? Rechtsachter is ie er af, linksvoor lijkt een beetje beschadigd.

[afbeelding]

Hey Mario, balen, schrikken, maar gelukkig zelf geen schade. Dat plaatje, (Engine Crank case cover) is voor ongeveer 50,- op ebay te koop. Zelf wil ik er ook 1 kopen na een kleine val en dus wat krassen zoals bij jou.

Zelf bleek vandaag bij Richard Bakker dat mijn stuur ook verbogen was. Nu wil ik dus op zoek naar een nieuw stuur. Meteen maar een zwarte, en vroeg mij of of iemand van jullie weet wat de maten hiervan zijn? Gaat om een Hornet 900 uit 2003.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan