Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er hangt nu een arrow uitlaat onder, maar ook die mag plaatsmaken voor het origineel. Dus mochten jullie nog wat weten
Ik heb al vaker van ze gehoord. Heb een mailtje gestuurd voor wat meer informatie, en anders een keer langs rijden, maar ze zitten niet perse om de hoek helaas.Ik zou Tijger Leathers adviseren, zij kunnen voor € 90 de zitting aanpassen aan jouw wensen. Vaak zie je dat de vulling te zacht is en dat je daardoor last krijgt van je achterwerk.
Je krijgt vervolgens het advies om het zadel uit te proberen voor een x aantal weken en flink wat kilometers te gaan maken. Mocht je niet tevreden zijn dan passen ze het kosteloos voor je aan.
Heb gekeken in mijn werkplaats handboek, kan dergelijke informatie niet zo snel vinden. Was ook voor de verkeerde jaargang trouwens, maar alsnog de draadmaten nergens gevonden.Weet iemand hier toevallig zo welke draad dit is? Ik vermoed M12x1,5 of M16x2
Ik woon boven Alkmaar en het was idd een lange rit om erheen te rijden. Maar dan heb je weer een goed excuus om lekker je motor te pakken en te toeren (over de snelweg, dat wel..)Ik heb al vaker van ze gehoord. Heb een mailtje gestuurd voor wat meer informatie, en anders een keer langs rijden, maar ze zitten niet perse om de hoek helaas
Ik heb al vaker van ze gehoord. Heb een mailtje gestuurd voor wat meer informatie, en anders een keer langs rijden, maar ze zitten niet perse om de hoek helaas.
Heb gekeken in mijn werkplaats handboek, kan dergelijke informatie niet zo snel vinden. Was ook voor de verkeerde jaargang trouwens, maar alsnog de draadmaten nergens gevonden.
Ik weet de intervallen e.d. niet zo 123. Voor wat ik weet van de pc41 (2007 TM 20??) Is het motorblok erg betrouwbaar en geen bekende problemen die veel voorkomen. Voel/ hoor of hij goed loopt, green rare trillingen of geluiden etc. En neem iemand mee die op meerdere motoren heeft gereden, wie weet vind de 2e persoon iets wat jou niet opvalt. Bij mijn aanschaf heb ik vooral op de bekende punten gelet die je overal vind over motoren.Hoi
Heb op internet gezocht maar bij cb 600f niet concreet kunnen achterhalen.
Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen hornet vanaf 2007 en suzuki gsr 600.
Wat zijn de aandachtspunten bij hornet aankoop. Om de hoeveel km moeten de kleppen worden gesteld en zijn er specifieke dingen bij deze type.
Is bv 60.000 km te hoog?
En aantal zaken zijn al in dit topic terug te vinden volgen mij. Zoals de spiegels. Heb je al terug gebladerd of gezocht binnen het topic?Hallo,
Vraag voor de Hornet 600 FA uit 2009 van mijn vrouw.
Zei heeft enkele eisen en hoop dat jullie weten of dit kan en waar dit mogelijk te halen is.
Ze heeft een witte ( Pearl Wit ) Hornet. wat wil ze veranderen.
- Tail Tidy ( maar dan ook als mogelijk is het laatste stuk ( zwart waar je achterlicht zit in te korter dus net als model hierna ).
- Zij kappen langs je zadel naar achter zijn deze los te krijgen in het pearl WIt.
- Val blokken ( denk aan rizoma ) maar misschien hebben jullie een beter idee.
- Andere spiegels zoasl de normale dus met goed zicht maar dan wat sportiever.
- Andere voetsteunen van metaal . ( zwart of misschien goud/geel zoals haar voorvork ).
- Knipperlichten andere niet te klein maar kleiner dan standaard.
- En mogelijk een belly pan .
-Radiateur kap
heeft iemand een van dit al gedaan en zo ja kan je hier info oner delen liefst met foto . ( visueel ingesteld ).
Dank allemaal alvast.
Be safe.
Roy
Zo op de foto te zien is het schade van stilstaand omvallen, als het echt schuifschade is zou je ook even verder moeten kijken of het geen glijder is geweest maar zo op de foto's lijkt van niet.
Persoonlijk zou ik het niet eens vervangen, kans bestaat dat je hem zelf ook ooit laat vallen en anders even kleurcode opzoeken en met lakstift op kleur bijwerken.
Waarschijnlijk kun je ze wel vervangen maar Joost mag weten wat het kost en misschien moet dan de olie eruit en ook weer nieuwe pakkingen tussen.