Honda Hornet Forum Deel 21

Gisteren met mijn Hornet uit 2008 een klein schuivertje gemaakt waardoor stuur,remhendel,speigels en de kappen aan de achterzijde zijn gesneuveld. Heeft er toevallig iemand hier iets van liggen waar hij vanaf wil?

ik zal kijken wat ik heb liggen, heb met de verhuizing het een en ander weggegooid namelijk. maar stuur/spiegels heb ik misschien nog.
 
Iemand interesse in een windscherm van Barracuda? Ik doe de mijne weg... Ik zet 'em zo ook in het te koop gedeelte en op Marktplaats, maar denk dat hier wellicht wat meer interesse is.

Voor €100 is ie van jou. (Nieuw €155,-)


Ik heb ook nog een Ram Mount X Grip met bal en tussenstuk. Weet niet of het op alle motoren 1 op 1past, maar het past in ieder geval 100% op een Hornet van 2011+. (Behalve met een tanktas, zoals bij mij ).

Hier vraag ik €50 voor het hele setje bij elkaar.

Even een update: Ram Mount is weg, windscherm mag weg voor €85. (Of te ruil tegen een Gear Indicator plus installatie 😬)
 
Pff, sinds ik dit topic regelmatig bekijk komen er alleen maar wensen bij. USB aansuiting, gearindicator, verwarmde handvaten... Misschien uiteindelijk nog een windschermpje... Leuk zo'n hobby;-) Maar eerst de basis benodigdheden als bandenspanning, ketting olie etc.
Helaas komt de motor pas na dit weekend, de dealer wacht nog op het kenteken :z

Gezien het een import motor is verwacht ik geen owner manual, Ik heb op het internet gezocht maar kan daar zo snel geen downoad vinden van de 2008 versie.
Is een Haynes service and repair manual een goed alternatief? Of moet ik dat meer zien als een extra op de user manual?
 
Het bouwjaar welk jij nodig hebt kan ik ook zo 1,2,3, niet vinden...latere modellen wel...
 
De sitevan Haynes heeft ze op dit moment in de aanbieding volgens mij.
Daar kost hij 22.59 pond, via Bol.com is hij krap 30 euro...

Ik begrijp wel dat het een goed idee is om deze aan te schaffen 8-) Ziet er ook leesbaar uit via de Haynes site.
 
Brommer gewogen. Met ¾ tank 180,6 kg. Niet slecht, al had ik nog lager verwacht. Zo voelt het wel iig.

Filmpje van afgelopen zaterdag met twee van mn brommers.

 
Als het windschermpje verkocht is, kom ik er bij je op terug! 😂

Heb de mijne via Ali Express. Doet het gewoon deftig, alleen als je 2x terug schakelt, zie je niet per versnelling dat ie terug tikt. Pas bij opkomst koppeling laat de indicator de versnelling zien. Ding koste mij +/- 25 euro.
 
Wie weet of een koplamp van een 600 ook op een 900 past?ik hoor graag van jullie😉

Voor zover ik kan zien op het alwetende Google, zou dit mogelijk moeten zijn.
Er zijn genoeg "alternatieve" koplampen te koop en deze vermelden overal dat ze passend zijn op zowel de 600 als 900...
 
Komende vrijdag krijgt mijn Hornet nieuwe bandjes: keuze is gevallen op de Michelin Pilot Road 4, ben benieuwd.
De huidige achterband (Michelin Pilot Road 2) lijkt wel een slick in verre staat van ontbinding, heeft er een kleine 15k op gelegen... O-)
IMG_20190612_195043.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond iedereen

Ik zal mezelf eerst voorstellen. Mijn naam is Aaron en ben eveneens een trotse eigenaar van een Hornet ‘07 in de echte goudgele hornetkleur! Ik kijk ernaar uit nieuwe dingen te ontdekken in dit forum!
EE93C852-31F6-452B-A908-A5CFBA6B9762.jpeg
 
Gisteren met mijn Hornet uit 2008 een klein schuivertje gemaakt waardoor stuur,remhendel,speigels en de kappen aan de achterzijde zijn gesneuveld. Heeft er toevallig iemand hier iets van liggen waar hij vanaf wil?
Heb je een PM gestuurd!
 
Goedeavond iedereen

Ik zal mezelf eerst voorstellen. Mijn naam is Aaron en ben eveneens een trotse eigenaar van een Hornet ‘07 in de echte goudgele hornetkleur! Ik kijk ernaar uit nieuwe dingen te ontdekken in dit forum!Bekijk bijlage 1401027
Super toffe kleur, en die hugger past er toch goed bij he...
Morgen mag ik die van mij (eindelijk) ophalen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan