BasMotorMan
Rookie
- 11 dec 2023
- 3
- 0
Beste dames en heren,
De herrijzenis van een oude Honda CB550 K3 is bijna voltooid, echter stuit ik nu op het volgende probleem. In onderstaand filmpje blijft de motor alleen pruttelen als de choke is ingeschakeld. Ook na enige tijd om warm te worden. Ik merk dat er brandstof lekt uit de linker carburator, vanuit de luchtaanzuiging (waar de slangklem de delen aaneen bevestigd. Dit zijn echter maar een paar druppels...
Extra info:
1. Carburators lopen allemaal synchroon.
2. Toerentellerkabel is niet ingestoken.
3. Carburateur heeft op het oog een goede verbinding met luchtfilter.
4. alle slangen nagekeken.
5. Ja, er zit olie in...
Nu vroeg ik mij af of jullie een bepaalde procedure hebben bij dit soort puzzels? Enige tips? Ik beantwoord graag enige onduidelijkheden (waarvan er waarschijnlijk heel veel al zijn xD)
P.S. Ik heb de tank net zelf gespoten inclusief de zijkappen en de koplamp, zadel komt uit Vietnam
De herrijzenis van een oude Honda CB550 K3 is bijna voltooid, echter stuit ik nu op het volgende probleem. In onderstaand filmpje blijft de motor alleen pruttelen als de choke is ingeschakeld. Ook na enige tijd om warm te worden. Ik merk dat er brandstof lekt uit de linker carburator, vanuit de luchtaanzuiging (waar de slangklem de delen aaneen bevestigd. Dit zijn echter maar een paar druppels...
Extra info:
1. Carburators lopen allemaal synchroon.
2. Toerentellerkabel is niet ingestoken.
3. Carburateur heeft op het oog een goede verbinding met luchtfilter.
4. alle slangen nagekeken.
5. Ja, er zit olie in...
Nu vroeg ik mij af of jullie een bepaalde procedure hebben bij dit soort puzzels? Enige tips? Ik beantwoord graag enige onduidelijkheden (waarvan er waarschijnlijk heel veel al zijn xD)
P.S. Ik heb de tank net zelf gespoten inclusief de zijkappen en de koplamp, zadel komt uit Vietnam