Choke veer Honda CB 750c uit 1981

Dirk Janssens

Rookie
20 mrt 2024
7
0
Goedenavond,
Weet iemand misschien waar ik een nieuwe "choke veer" kan bestellen voor een Honda CB750 custom uit 1981?
In het handboek zie ik ook geen bestelnummers of zo.

Het is het veertje wat in deze video wordt gespannen :


Maar ik weet geen bestelnummer, en weet ook niet hoe belangrijk het is dat het een origineel veertje is.

Alle tips zijn meer dan welkom!

groeten,

Dirk.

1710965481092.png
 
Poe, lekker oud plaatje. Je zou het als set moeten bestellen maar ik zie nr 10 , 11 en 25 er naar wijzen.
Heb je anders de link naar de bladzijde op cmsnl en niet alleen het plaatje?
 
Welke van de 3 het ook is, alle heten ze assembly, dus een set/ geheel en alle boven de 200 euro.

Dus klik hier: https://www.motor-forum.nl/conversations/add?to=emiel1982

Maar om een bericht aan Emiel te beginnen en zet je telefoon nr erin, voor het geval het niet lukt om zijn antwoord te vinden.
Uitgaande dat je dat nog niet allang gevonden hebt 😉 .
 
Is het een 81er , zoals je in de titel schrijft of een 78 er? Zit nogal wat verschil in. Veer van de cb900 (bol dor is dan ook bruikbaar). Foto laat een 81zien, plaatjes laten een 78er zien.
 
Is het een 81er , zoals je in de titel schrijft of een 78 er? Zit nogal wat verschil in. Veer van de cb900 (bol dor is dan ook bruikbaar). Foto laat een 81zien, plaatjes laten een 78er zien.
BEdankt! Hij is inderdaad uit 81, maar die kon ik op de site niet vinden, vandaar dat ik er eentje heb gekozen waarvan ik dacht dat die er het meeste op leek....
 
Terug
Bovenaan Onderaan