Honda Africa Twin 2015 (CRF1000)

Koffers binnen en alles goed en wel aangekomen in een ENORME doos :Y
De slotjes ook op de sleutel afgesteld. Moest hiervoor wel het wel het web op, zitten geen papieren instructies bij.

Motor staat niet thuis dus kan de koffers niet monteren nog, maar dat is appeltje eitje.

Klaar weer voor nieuw motor rij/reis seizoen
 

:]

Zijn er meer die ook graag offroad rijden met de Africa Twin?
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar! Doe jij dat en hoe bevalt dat? Zijn er anderen die dat (ook) doen.
Ik zit te overwegen om een all road motor aan te schaffen.
Dus ben me een beetje aan het oriënteren.
 
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar! Doe jij dat en hoe bevalt dat? Zijn er anderen die dat (ook) doen.
Ik zit te overwegen om een all road motor aan te schaffen.
Dus ben me een beetje aan het oriënteren.
Een Allroad kun je prima zowel on als in de meeste gevallen ook wel offroad rijden.
Het is maar net wat je zelf leuk vindt om te doen.
Ik vind zelf de uitdaging van offroad rijden leuk en je komt op mooie rustige plekken.
Samen met een vriend uit de buurt die daar ook zo over denkt proberen we ook jaarlijks een vakantie in Europa te doen ergens waar je ook mooi offroad routes kan rijden.
Eind mei eerst met mijn vrienden van mijn gsr tijd een lang weekend Eifel. Dan lepel ik er iets meer straat georiënteerde bandjes onder en dan doet de Africa Twin het ook super op de weg.
 
Na een aantal ritten ben ik erachter gekomen dat ik blij ben met m’n CarPlay schermpje. Ik wil hem vast aansluiten op de accessoireconnector ergens bij de koplampen.
Weet iemand waar dat ding precies zit en hoe je er het best bij kan komen? (2019 ATAS)
 
Bij mij moest mn valbeugel eraf, de kap rond de tank en koplampen eraf. En dan zit hij aan de linkerkant van je motor.

Je hebt volgens mij nog een extra kabel nodig.

Hij zit vlak onder je 12v aansluiting. Er van uit gaande dat hij bij een 2019 model hetzelfde zit als bij een 2018 model.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm… Al met al een aardig klusje. Plastic verwijderen is niet m’n favoriete bezigheid…
Dank voor de info, ik ga eens bedenken of ik het zo doe, of met een wat langere kabel naar de connector boven het achterwiel waar je zo bij kan.
 
Het plastic is ook erg krokant. Het is namelijk vrij hard en best dun. Even te veel spanning bij het er af trekken en er breken al bevestigingspinnen af die je in rubbers moet drukken. Wees dus gewaarschuwd. Het is niet meer van dat dikke ABS kunststof wat het vroegah was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan