Honda ADV 350

Verder heb ik nog een vraag kwa beveiliging hadden jullie een alarmsysteem op de XMax?

Wat voor slot gebruiken jullie? ik had deze 2sloten op het oog: goede keuze? ABUS Motorfietsen – GRANIT Extreme Plus 59/12HKS110
En deze:

Verder heeft iemand ervaring met een GPS tracker?
 
Heeft er iemand zijn gsm gekoppeld,en wat doet

De proefrit is erg goed verlopen. Zat lekker en ik kon beter bij de grond inderdaad wat je al zei. Echt een mooie motorscooter die ook erg lekker reed vooral het stuur voelt erg breed en daardoor heb je meer het idee dat je op een motor rijd dan op een motorscooter.. echter vond ik de xmax wel wat sportiever rijden.. kan dat moeilijk uitleggen maar dat idee had ik. Natuurlijk persoonlijk maar ik vind de XMax ook wel wat stoerder en mooier maar dat had ik al gezegd in de vorige post. Gister de knoop doorgehakt en langs geweest bij Goedhart kwam voor een tweedehandse xmax maar die was helaas al weg.. die zelfde middag verkocht. Uiteindelijk is de keuze een Xmax 300 tech max dark petrol geworden met wat opties. Heb best wel een leuke korting gehad en kan hem de 31ste ophalen. Dezelfde avond is dezelfde nog een keer verkocht de showroom is daar dus leeg.😂 Ik ben voor de xmax gegaan maar maakt niet weg dat de ADV ook echt een goede alternatief is.
Een hele goede weloverwogen keuze. Gefeliciteerd met je aankoop en heel veel rijplezier gewenst. Als het de ADV niet was geworden dan had ik precies dezelfde kleur en uitvoering als de jouwe gekocht. Echt heel mooi. Je zult versteld staan van de zuinigheid. De Xmax loopt met gemak 1 op 35 en ook nog zuiniger.
 
Ik heb een tracker ingebouwd na de diefstal van mijn X adv afgelopen jaar. Ik ben voor de onntrack 200 gegaan vooral omdat deze zonder abonement is en de ritten tot 30 dagen terug kunnen worden opgehaald. Werkt prima voor mij.
 
De proefrit is erg goed verlopen. Zat lekker en ik kon beter bij de grond inderdaad wat je al zei. Echt een mooie motorscooter die ook erg lekker reed vooral het stuur voelt erg breed en daardoor heb je meer het idee dat je op een motor rijd dan op een motorscooter.. echter vond ik de xmax wel wat sportiever rijden.. kan dat moeilijk uitleggen maar dat idee had ik. Natuurlijk persoonlijk maar ik vind de XMax ook wel wat stoerder en mooier maar dat had ik al gezegd in de vorige post. Gister de knoop doorgehakt en langs geweest bij Goedhart kwam voor een tweedehandse xmax maar die was helaas al weg.. die zelfde middag verkocht. Uiteindelijk is de keuze een Xmax 300 tech max dark petrol geworden met wat opties. Heb best wel een leuke korting gehad en kan hem de 31ste ophalen. Dezelfde avond is dezelfde nog een keer verkocht de showroom is daar dus leeg.😂 Ik ben voor de xmax gegaan maar maakt niet weg dat de ADV ook echt een goede alternatief is.
Gefeliciteerd 16KDB, dus toch voor een nieuwe gegaan.
 
Gefeliciteerd 16KDB, dus toch voor een nieuwe gegaan.
Klopt inderdaad vond de tweedehands prijzen nog best prijzig na 3 jaar. Kwam voor een tweedehandse bij Goedhart die was van 2021 echter was die al weg.. wat korting gehad ook op de accessoires. Dus we gaan het zien nu wachten tot de 31ste.
 
Goede keus. Zo zie je maar hoe het rijgevoel per persoon verschilt. Ik vond de ADV juist sportiever rijden.
 
Wil graag een schijfrem slot bestellen maar weet niet de afmeting van de schrijfrem van de XMax iemand die me kan helpen?
 
Wil graag een schijfrem slot bestellen maar weet niet de afmeting van de schrijfrem van de XMax iemand die me kan helpen?
Denk dat je hier meer kans maakt.

 
vandaag proefgereden in amsterdam ,alles heeft me positief verast vooral de vering.
ik rij nu zelf de adv 750 maar wil wat lichters vooral voor in de stad.
nadeel pas in december leverbaar.
ik moest wel effe wennen aan de gewichtsvedeling is bovenin stuk lichter.
 
vandaag proefgereden in amsterdam ,alles heeft me positief verast vooral de vering.
ik rij nu zelf de adv 750 maar wil wat lichters vooral voor in de stad.
nadeel pas in december leverbaar.
ik moest wel effe wennen aan de gewichtsvedeling is bovenin stuk lichter.
Staat er nog eentje bij Bruggeman motoren. (afgelopen weekend dan)
 
En zomaar een ploatje omdat het kan.
IMG_3781.JPG
 
Oke. Het wordt in het weekend ook nog goed weer. Kun je lekker gaan toeren. Ik ga in ieder geval een ritje Sittard - Breda doen vv naar mijn dochter en kleinkind. Alles binnendoor. Ideaal om de ADV in te rijden.
 
Over inrijden gesproken...

We zijn momenteel allemaal aan het inrijden.
Is het een idee om ergens (centraal voor iedereen) af te spreken en elkaars ADV af te zeiken? :+
Leuke combinatie van een inrijritje en elkaar ontmoeten.
 
Vanmorgen netjes thuis gebracht door motoport goes. Dikke nummerplaat en tomtom snoer gemonteerd volgens afspraak.
Vanmiddag toertje gedaan 100km,en wat rijd en stuurt dit heerlijk.
Zo makkelijk in de bochten,en trekt lekker snel op.
Dit is echt wel een blijvertje.
 

Bijlagen

  • 20220326_101950.jpg
    20220326_101950.jpg
    357,8 KB · Weergaven: 41
  • 20220326_143150.jpg
    20220326_143150.jpg
    270,7 KB · Weergaven: 41
Terug
Bovenaan Onderaan