gvy
Die hard MF'er
- 6 mrt 2020
- 766
- 1.388
Jawel, die van TedLasso46 Hij is ontsnapt, hij wou achterop een motor en dat mocht nietDat is toch geen hond ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jawel, die van TedLasso46 Hij is ontsnapt, hij wou achterop een motor en dat mocht nietDat is toch geen hond ?
Schattig, eerst om je heen slaan als je kritiek krijgt waar je eigenlijk niet zo goed tegen kan en dan vervolgens dit zeggen.@Hawxx : Leg dat laatste stukje nou eens uit, weet jij iets wat ik niet weet?
- Politie vind er wat van?
- Op basis van wet/artikel?
- Wat voor dure cursus?
Een hond is heel anders!!En iedereen is hier vegetariër want we zijn zo begaan met dieren?
Heeft er niet zoveel mee te maken maar inderdaad vegetariër.En iedereen is hier vegetariër want we zijn zo begaan met dieren?
Ik niet, maar heb nog nooit een hond of kat gegeten.Heeft er niet zoveel mee te maken maar inderdaad vegetariër.
Weet je dat wel zeker? Haal je wel eens wat bij de Chinees?Ik niet, maar heb nog nooit een hond of kat gegeten.
Vertel dit eens in India met een paar rundlederen motorhandschoenen aan.Een hond is heel anders!!
Daarentegen, als ik een een kangaroe zie, dan pak ik een stuk hout en sla persoonlijk z'n hersens in, zodat ik er handschoenen van kan maken.
Maar alle gekheid op een stokje, goed punt... zo werkt het leven. Ik ben vegetariër behalve met handschoenen, laarzen enzovoort, dan heb ik liever goede leren spullen, ondanks dat het dier in kwestie dat leer nodig had om zijn ingewanden binnen te houden.
de mijne is te mager ookIk niet, maar heb nog nooit een hond of kat gegeten.
Varken en kip is per kilo veel goedkoperWeet je dat wel zeker? Haal je wel eens wat bij de Chinees?
Goedkoper dan de buurtpoes?Varken en kip is per kilo veel goedkoper
Maak gelijk van Kangaroos worstjes van:Een hond is heel anders!!
Daarentegen, als ik een een kangaroe zie, dan pak ik een stuk hout en sla persoonlijk z'n hersens in, zodat ik er handschoenen van kan maken.
Maar alle gekheid op een stokje, goed punt... zo werkt het leven. Ik ben vegetariër behalve met handschoenen, laarzen enzovoort, dan heb ik liever goede leren spullen, ondanks dat het dier in kwestie dat leer nodig had om zijn ingewanden binnen te houden.
Een buurtpoes is aanzienlijk duurder. Daar betaal je ca. € 100 per half uur voor.Goedkoper dan de buurtpoes?
Dat zeg je nu maar die buidels zijn toch die mode tasjes tegenwoordig?Daarentegen, als ik een een kangaroe zie, dan pak ik een stuk hout en sla persoonlijk z'n hersens in, zodat ik er handschoenen van kan maken.
Zwak hoor ……Schattig, eerst om je heen slaan als je kritiek krijgt waar je eigenlijk niet zo goed tegen kan en dan vervolgens dit zeggen.
Hihi
Ga er nou niet op in... op elk controversieel topic komen mensen af, die een andere discussie willen voeren. Gewoon niet op ingaan.Zwak hoor ……
Geen idee, mijn handtasje is van pandalullenleer. Maar leer van een kangaroe kan dunner en taaier zijn dan koeienhuid. Het is een uitstekend materiaal en bijv. Held maakt vaak de palm van de handschoen van dit leer.Dat zeg je nu maar die buidels zijn toch die mode tasjes tegenwoordig?
Laat gaan , swipe en doorrrrrrrZwak hoor ……
Een beetje stemming maken, zeggen dat het van de politie niet mag en dan zo slap…
Pff eikl
Vraag gewoon of dit topic dicht kan als je niet de antwoorden krijgt die je wilt. Lijkt me beter dan jezelf hier te kakken te zetten. Het is actie reactie en je komt uiteindelijk niet waar je wil komen.Zwak hoor ……
Een beetje stemming maken, zeggen dat het van de politie niet mag en dan zo slap…
Pff eikl
Ze zetten elkaar te kakken ,als je het er niet mee eens bent met wat hij wil kun je ook niet reagerenVraag gewoon of dit topic dicht kan als je niet de antwoorden krijgt die je wilt. Lijkt me beter dan jezelf hier te kakken te zetten. Het is actie reactie en je komt uiteindelijk niet waar je wil komen.
Ik heb een nette k100rs te koop staan,Ik heb een heel leuke K75 met Schwenker zijspan te koop staan. Past de hond perfect in.
Hij hoeft het niet meer te vragen. Het kan waarschijnlijk alleen maar verder escaleren dus een slotje.Vraag gewoon of dit topic dicht kan als je niet de antwoorden krijgt die je wilt. Lijkt me beter dan jezelf hier te kakken te zetten. Het is actie reactie en je komt uiteindelijk niet waar je wil komen.