Hond mee op de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
En iedereen is hier vegetariër want we zijn zo begaan met dieren?
Een hond is heel anders!!

Daarentegen, als ik een een kangaroe zie, dan pak ik een stuk hout en sla persoonlijk z'n hersens in, zodat ik er handschoenen van kan maken.

Maar alle gekheid op een stokje, goed punt... zo werkt het leven. Ik ben vegetariër behalve met handschoenen, laarzen enzovoort, dan heb ik liever goede leren spullen, ondanks dat het dier in kwestie dat leer nodig had om zijn ingewanden binnen te houden.

Laatst bewerkt:

Daarentegen, als ik een een kangaroe zie, dan pak ik een stuk hout en sla persoonlijk z'n hersens in, zodat ik er handschoenen van kan maken.

Maar alle gekheid op een stokje, goed punt... zo werkt het leven. Ik ben vegetariër behalve met handschoenen, laarzen enzovoort, dan heb ik liever goede leren spullen, ondanks dat het dier in kwestie dat leer nodig had om zijn ingewanden binnen te houden.
Vertel dit eens in India met een paar rundlederen motorhandschoenen aan. :+*D*D

Maak gelijk van Kangaroos worstjes van:

IMG_0425.webp

Die hond mist nog iets

Schattig, eerst om je heen slaan als je kritiek krijgt waar je eigenlijk niet zo goed tegen kan en dan vervolgens dit zeggen.

Hihi _O-
Zwak hoor ……
Een beetje stemming maken, zeggen dat het van de politie niet mag en dan zo slap…
Pff eikl

Zwak hoor ……
Ga er nou niet op in... op elk controversieel topic komen mensen af, die een andere discussie willen voeren. Gewoon niet op ingaan.
Dat zeg je nu maar die buidels zijn toch die mode tasjes tegenwoordig?
Geen idee, mijn handtasje is van pandalullenleer. Maar leer van een kangaroe kan dunner en taaier zijn dan koeienhuid. Het is een uitstekend materiaal en bijv. Held maakt vaak de palm van de handschoen van dit leer.

Zwak hoor ……
Een beetje stemming maken, zeggen dat het van de politie niet mag en dan zo slap…
Pff eikl
Vraag gewoon of dit topic dicht kan als je niet de antwoorden krijgt die je wilt. Lijkt me beter dan jezelf hier te kakken te zetten. Het is actie reactie en je komt uiteindelijk niet waar je wil komen.

Vraag gewoon of dit topic dicht kan als je niet de antwoorden krijgt die je wilt. Lijkt me beter dan jezelf hier te kakken te zetten. Het is actie reactie en je komt uiteindelijk niet waar je wil komen.
Ze zetten elkaar te kakken ,als je het er niet mee eens bent met wat hij wil kun je ook niet reageren 👍

Ik heb een heel leuke K75 met Schwenker zijspan te koop staan. Past de hond perfect in.
Ik heb een nette k100rs te koop staan,
Met twee zijkoffers, past makkelijk in elk een chiwawa, of hoe zo'n beest heet in..
Kan ook nog wel een minipoedel in maar weer niet samen.

En je kan luchtgaten maken in de koffer als je dat zou willen,
Sterker nog,
Stuk plexiglas erin lijmen en het beestje kan naar buiten kijken..

🤷🏼‍♂️

Wie o wie?

Hij hoeft het niet meer te vragen. Het kan waarschijnlijk alleen maar verder escaleren dus een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan