rensoo
MF'er
Hoi, koop gewoon een goldwing met (of zelf een trekhaak monteren)trekhaak kan gewoon een aanhanger wagentje achter,en dat bakkie een beetje aanpassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon de negatieve reacties negeren en lekker doen wat je zelf wil t zal vast goed komenEr zijn legio oplossingen, dus ik heb nog wel even wat te puzzelen.
Wettelijk mag het gewoon (ik ben intensiever en voorzichtiger met mijn honden bezig dan menig ouder met zijn kinderen) dus ga ik gewoon voorzichtig kijken of de hond het leuk vind. En ja, een hond laat duidelijk merken als die iets niet fijn vindt.
Een reeks standaard producten …..(klikkerdeklik)
Ook onze oosterburen zijn er gek genoeg voor
Dat denk ik ook ja.<..> ik heb nog wel even wat te puzzelen.
<..>
Agh ,als ik zie wat sommige mensen met hun kids doen ,dan valt dit best meeDat denk ik ook ja.
Misschien kan je hier een goede oplossing vinden:
Zoek een psycholoog of psychotherapeut | Vind-een-Psycholoog.nl
Vind eenvoudig een geschikte psycholoog bij jou in de buurt via ons handig overzicht. Lees ook alle info over therapie, mentale klachten, ...www.vind-een-psycholoog.nl
er is een nieuw nivo bereikt in de trappen van vergelijking : vanaf nu is er ook een overtreffende trap van de overdrijvende trap.Dat denk ik ook ja.
Dit is wel erg uit verband getrokken...Dat denk ik ook ja.
Zoek een psycholoog of psychotherapeut | Vind-een-Psycholoog.nl
Vind eenvoudig een geschikte psycholoog bij jou in de buurt via ons handig overzicht. Lees ook alle info over therapie, mentale klachten, ...www.vind-een-psycholoog.nl
Dat is mijn sterkste kantDit is wel erg uit verband getrokken...
Ben jij niet helemaal lekker. Snel in je mand jij... hèhe***
Waarover wordt er hier eigenlijk zoveel wind gemaakt .
De ergste mishandeling die je een hond kan aandoen is hem nemen voor het gezelschap, hem enkel doodknuffelen , hem vooral niet teveel buitenlaten en zeker niet met andere honden laten spelen, hem aan een leibandje houden en er niet mee "werken", "actief bezig zijn" "zijn brein stimuleren" hem laten "leven /beleven". Het knuffelen is OK op voorwaarde dat je het laatste ook doet.
Misschien voor elk commentaar een eerlijk sterretje(s) zetten, waardoor de waarde van het commentaar kan gewogen worden????)
* : ik ben geen hondeneigenaar
**: ik ben hondeneigenaar, maar de hond is vooral in huis en in de tuin "aanwezig" en wordt "af en toe uitgelaten aan een leibandje"
***: ik ben hondeneigenaar en ik ben aktief bezig met mijn hond : ( gehoorzaamheid of agility of frisbee of niets van voorgaande maar dagelijks een uurtje 1 op 1 met hem actief met spel en training bezig , fietsen, lopen, maar even uitlaten aan een lintje telt hier niet mee)
Je bent je ene " * " vergeten zetten.Want, als je geen hond hebt mag je niet aangeven dat een hond achterop zonder enige valbescherming een beetje gemeen is voor het beestje?
De logica.
Waarom doe je zulke aannames? ZinloosJe bent je ene " * " vergeten zetten.
Je hebt ook niet goed gelezen wat er geschreven staat: Elke commentaar is altijd welkom, uiteraard. Maar dat maakt het wat makkelijker om er een gewicht aan te geven. over dit topic.
Ik zie aardig wat mensen die met een hond of kat op de motor de wereld rondreizen, het kan dus wel. Zelf geen ervaring mee, maar zou adviseren om zo'n dicht ding waar de hond niet uit kan springen eerst te proberen. Zou l*llig zijn als die ineens een kat ziet of zoEr zijn legio oplossingen, dus ik heb nog wel even wat te puzzelen.
Wettelijk mag het gewoon (ik ben intensiever en voorzichtiger met mijn honden bezig dan menig ouder met zijn kinderen) dus ga ik gewoon voorzichtig kijken of de hond het leuk vind. En ja, een hond laat duidelijk merken als die iets niet fijn vindt.
Een reeks standaard producten …..(klikkerdeklik)
Ook onze oosterburen zijn er gek genoeg voor
Dat is toch geen hond ?Ik had sommige reacties hier ook niet verwacht..
Goed, plaatje om de sfeer wat te breken..
Bekijk bijlage 2086489
Waarom doe je zulke aannames? Zinloos
Dat is geen aanname he. Je leest echt niet goed. Je commentaar is gewoon welkom staat er....maar waardevoller als ze kan gewogen worden.Waarom doe je zulke aannames? Zinloos
***Je maakt je wel opvallend druk om de sterretjes van anderen.
Hey; da's toch zo'n marter!? .. Die vreten alle kabels van je motor op als je niet uitkijkt..Ik had sommige reacties hier ook niet verwacht..
Goed, plaatje om de sfeer wat te breken..
Bekijk bijlage 2086489