Hond mee op de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon aan de riem meenemen :+ :+

Bijlagen

• 20200804_123959.webp
    20200804_123959.webp
    915,6 KB · Weergaven: 0
Er zijn legio oplossingen, dus ik heb nog wel even wat te puzzelen.

Wettelijk mag het gewoon (ik ben intensiever en voorzichtiger met mijn honden bezig dan menig ouder met zijn kinderen) dus ga ik gewoon voorzichtig kijken of de hond het leuk vind. En ja, een hond laat duidelijk merken als die iets niet fijn vindt.
Een reeks standaard producten …..(klikkerdeklik)

Ook onze oosterburen zijn er gek genoeg voor
S9_PetBag_05052021.jpg

Wettelijk mag het gewoon (ik ben intensiever en voorzichtiger met mijn honden bezig dan menig ouder met zijn kinderen) dus ga ik gewoon voorzichtig kijken of de hond het leuk vind. En ja, een hond laat duidelijk merken als die iets niet fijn vindt.

S9_PetBag_05052021.jpg
Gewoon de negatieve reacties negeren en lekker doen wat je zelf wil :t t zal vast goed komen

Waarover wordt er hier eigenlijk zoveel wind gemaakt .
De ergste mishandeling die je een hond kan aandoen is hem nemen voor het gezelschap, hem enkel doodknuffelen , hem vooral niet teveel buitenlaten en zeker niet met andere honden laten spelen, hem aan een leibandje houden en er niet mee "werken", "actief bezig zijn" "zijn brein stimuleren" hem laten "leven /beleven". Het knuffelen is OK op voorwaarde dat je het laatste ook doet.

Misschien voor elk commentaar een eerlijk sterretje(s) zetten, waardoor de waarde van het commentaar kan gewogen worden????)
* : ik ben geen hondeneigenaar
**: ik ben hondeneigenaar, maar de hond is vooral in huis en in de tuin "aanwezig" en wordt "af en toe uitgelaten aan een leibandje"
***: ik ben hondeneigenaar en ik ben aktief bezig met mijn hond : ( gehoorzaamheid of agility of frisbee of niets van voorgaande maar dagelijks een uurtje 1 op 1 met hem actief met spel en training bezig , fietsen, lopen, maar even uitlaten aan een lintje telt hier niet mee)

Laatst bewerkt:
Want, als je geen hond hebt mag je niet aangeven dat een hond achterop zonder enige valbescherming een beetje gemeen is voor het beestje?

De logica.

Waarover wordt er hier eigenlijk zoveel wind gemaakt .
De ergste mishandeling die je een hond kan aandoen is hem nemen voor het gezelschap, hem enkel doodknuffelen , hem vooral niet teveel buitenlaten en zeker niet met andere honden laten spelen, hem aan een leibandje houden en er niet mee "werken", "actief bezig zijn" "zijn brein stimuleren" hem laten "leven /beleven". Het knuffelen is OK op voorwaarde dat je het laatste ook doet.

Misschien voor elk commentaar een eerlijk sterretje(s) zetten, waardoor de waarde van het commentaar kan gewogen worden????)
* : ik ben geen hondeneigenaar
**: ik ben hondeneigenaar, maar de hond is vooral in huis en in de tuin "aanwezig" en wordt "af en toe uitgelaten aan een leibandje"
***: ik ben hondeneigenaar en ik ben aktief bezig met mijn hond : ( gehoorzaamheid of agility of frisbee of niets van voorgaande maar dagelijks een uurtje 1 op 1 met hem actief met spel en training bezig , fietsen, lopen, maar even uitlaten aan een lintje telt hier niet mee)
Ben jij niet helemaal lekker. Snel in je mand jij... hèhe🧺🧺

Laatst bewerkt:
De kleinste van de hoop hier , een Chihuahua, is een savertje. Beestje ging 's maandags geeuthanaseert worden als we het in het weekend niet gingen oppikken. Dutske was helemaal getraumatiseerd, 7j oud en zat bij de 5de eigenaar. In de Goldwingwereld gebeurd het wel meer dat deze kleine rassen meerijden op de Wing in een speciale hondenzak van Kuryakin. Dat gingen we ook effe proberen dus, zak geleend vastgegespt op de trike van't vrouwke en woefie erin. Eerst wreed onwenning maar tegen het eind van de dag was alle stress weg. Als we nu gaan rijden begint voor ons de stress ze beslist immers steeds weer opnieuw zelf dat ze gaat meerijden. Beestje voelt zich de koning te rijk als ze mee kan touren!

Want, als je geen hond hebt mag je niet aangeven dat een hond achterop zonder enige valbescherming een beetje gemeen is voor het beestje?

De logica.
Je bent je ene " * " vergeten zetten. _O-
Je hebt ook niet goed gelezen wat er geschreven staat: Elke commentaar is altijd welkom, uiteraard. Maar dat maakt het wat makkelijker om er een gewicht aan te geven. 8-) over dit topic.

Je bent je ene " * " vergeten zetten. _O-
Je hebt ook niet goed gelezen wat er geschreven staat: Elke commentaar is altijd welkom, uiteraard. Maar dat maakt het wat makkelijker om er een gewicht aan te geven. 8-) over dit topic.
Waarom doe je zulke aannames? Zinloos

S9_PetBag_05052021.jpg
Ik zie aardig wat mensen die met een hond of kat op de motor de wereld rondreizen, het kan dus wel. Zelf geen ervaring mee, maar zou adviseren om zo'n dicht ding waar de hond niet uit kan springen eerst te proberen. Zou l*llig zijn als die ineens een kat ziet of zo O-)

Ik had sommige reacties hier ook niet verwacht..
Goed, plaatje om de sfeer wat te breken..
DSCF0071 - kopie (2).webp

Dat is geen aanname he. Je leest echt niet goed. Je commentaar is gewoon welkom staat er....maar waardevoller als ze kan gewogen worden.

effe uit een andere post : jouw woorden....niet de mijne : Ik citeer:
"Als je de Belastingregels niet kent kan je er beter geen mening over hebben."
Ik ben dus veel toleranter dan jij. Want ik vind dat iedereen zijn mening kan geven, maar dat het een meerwaarde is als we de kontekst kennen van waar die mening komt.
Je vergat opnieuw je sterretje te zetten....of zijn het er 2? We tasten in het duister nu. Want je bent wel heer erg begaan met de hond van topicstarter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan