OordopjesIk zeg niet dat je dat niet moet doen met je hond op de motor maar ik ben er zelf geen voorstander van. Zeker niet omdat het niet best is voor het gehoor van een hond zo in de wind.
Zie het met een auto ook wel eens dat ze uit het raam hangen en zolang je niet harder dan 20 a 30 km rijd is het nog wel te doen maar niet met 80 oid..
Klopt; maar een kind mee achterop de motor is hetzelfde dilemma dan.Ik vind het nogal wat een dier mee. hoe ziet jou dier eruit als jij onderuit? gaat door welke reden dan ook.?
Het ziet er leuk uit voor het plaatje , maar als het een baby was gebeurde het niet..
Waarom nou, dit vraag ik toch niet?Ik vind het nogal wat een dier mee. hoe ziet jou dier eruit als jij onderuit? gaat door welke reden dan ook.?
Het ziet er leuk uit voor het plaatje , maar als het een baby was gebeurde het niet..
omdat dit MF is, je vraagt iets en dan krijg je 136 meningen en opties die er wel of niet toe doen en moet je maar hopen dat er een paar nuttige tussen zittenWaarom nou, dit vraag ik toch niet?
Ik heb een heel leuke K75 met Schwenker zijspan te koop staan. Past de hond perfect in.Interessant topic.
Ik heb 2 passies momenteel : Motorrijden en mijn hond.
Maar die laatste is een Oudduitse herder van 2j en 40kg, dus ik ga het niet proberen combineren.
Ik rij eigenlijk al nooit met mijn vrouw achterop, omdat ik mij gewoon niet amuseer met een passagier en zij vind er ook niets aan, dus ik begin niet aan een hond van dit formaat achterop.
Maar ik kijk zeker uit naar creatieve oplossingen.
Useful Tips on Traveling With Your Dog On a Motorcycle
Riding a motorcycle with a big dog is possible!🏍
Kijk eens bij kringloopzaken...Zo’n chiwawie kan je wel in een tanktas kwijt maar daar is mijn viervoetige haarbal te groot voor.
Een hond van 25kilo, een Husky is dat (als voorbeeld) een labrador is circa 40kilo.
Is er misschien een kinderwagen als basis te gebruiken ?
Ik heb nooit wat met kinderen gehad, zal ik toch naar zo’n winkel moeten
Ik vind dit wel super
Toch vond ik de opmerking wel relevant...als je om beesten geeft moet je ze ook goed beschermen. Je hond ligt geheel open als je valt. Je krijgt ook ongevraagd advies ook als je dat niet wilt horen. Dat is iets van moraliteit of je dat nu leuk vindt of niet.omdat dit MF is, je vraagt iets en dan krijg je 136 meningen en opties die er wel of niet toe doen en moet je maar hopen dat er een paar nuttige tussen zitten
Toch vond ik de opmerking wel relevant...als je om beesten geeft moet je ze ook goed beschermen. Je hond ligt geheel open als je valt. Je krijgt ook ongevraagd advies ook als je dat niet wilt horen. Dat is iets van moraliteit of je dat nu leuk vindt of niet.
Haha Hans, Bedankt voor de suggestie , maar zoals ik al zei , ik ben niet van de jongste, maar de reden dat ik zelfs mijn vrouw niet graag achterop heb, laat staan mijn duitse herder, ligt in de misschien wat sportieve rijstijl ,waarvoor ik het graag doe. Dat gaat met een leuke K75 met zijspan en hond geen voldoening geven. Dus ik hou de passies gescheiden. Met de motor... graag volluit, met de Duitse herder...ook graag volluit (gewoon wandelen aan een leiband staat hier ook zelden op de agenda, elke wandeling wordt er getrained en gespeeld) en met de vrouw....afin .laat maar .Ik heb een heel leuke K75 met Schwenker zijspan te koop staan. Past de hond perfect in.
Komaan lighten up Bikefreak.Ik vind het een belachelijke vorm van egoïsme.
Een hond heeft niks op een motor te zoeken. Is gewoonweg dierenmishandeling. Alleen al vanwege het feit dat ze veel beter horen dan een mens en een groter frequentiebereik hebben. Je verneukt hun gehoor.
Lijkt tegenwoordig wel of honden speelgoed zijn. Leuke gadgets. Ze moeten mee in tasjes, op de fiets, op de motor, dan heb je nog kantoorhonden, therapie knuffel honden, uitleenhonden (die ieder weekend een andere baas hebben) etc... Allemaal omdat wij mensen alles willen hebben en doen en laten wat we willen. Om te kotsen