....... goedemorg.......
Ehhhh............. goedemiddag,
11uur heb ik dus niet gehaald.... wat jammer nou.
Maar eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht, want was aardig brak gisteren.
Tja... wat nu.... heb hier nog wel een 45min. nodig voordat ik op de motor kan zitten. Ach, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw... ik probeer het wel... eerst ff dochen en gauw.
'een klaverblaadje in de morgen, is als een....'eens ff op de vroege morgen een blad pakken
had graag met je mee gegaan[me="The Beerhunter"]wilde ff rijden, niet stilstaan[/me]
...maar zonder mij is het vast nog veel gezelliger bij bunt'een klaverblaadje in de morgen, is als een....'
Zo......... De Bunt bekeken.... ze hebben koffie.
Rondje H'laken gedaan... de Schep gezien... maar niemand van hier.
Nu een sinas... en daarna nog ff sturen.
Gegadigden
We waren er wel hoor...
(Hé, hoor mij nou..."wij"...)
Half twee zo'n beetje weer weggegaan.
Bladerunner, Robertobadjo, Onderkruipsel, Ghostrider en ik zei de gek.
(Toch...Bladerunner?)
Ik met de auto, hahaha...daar had ik al snel spijt van.
Maar ja, ik moest dan ook een kettingslot kopen en dat was toch lastiger meenemen geweest op de motor.
Aangename kennismaking trouwens, héél aangenaam!
Ik moet nog lachen als ik eraan terugdenk...
We waren er ook hoor...
(Hé, hoor mij nou..."wij"...)
Half twee zo'n beetje weer weggegaan.
Bladerunner, Robertobadjo, Onderkruipsel, Ghostrider en ik zei de gek.
(Ja toch, gek...Bladerunner?)
Ik met de auto, hahaha...daar had ik al snel spijt van.
Maar ja, ik moest dan ook een kettingslot kopen en dat was toch lastiger meenemen geweest op de motor.
Aangename kennismaking trouwens, héél aangenaam!
Ik moet nog lachen als ik eraan terugdenk...
even camerasteun van 4euro uitgeprobeert
morgen nog even met de andere soes rijders
http://media.putfile.com/even-camera-steun--uitproberen
zo.
ik ga zo weer stukkie rijden.. ff wat ophalen dus kom weer langs de schep
ff paar uur bezig geweest met poetsen van de motor. hij glimt weer helemaal joh.. en heb me achterbrug ook ff gedaan voor zover ik er bij kon.
had vanmiddag ff bij vdbunt een bok gehaalt. iedeaal ding zeg.. scheelt echt een hoop geklier hoor. nu is kettingsmeren een stukje cake
jammer dat je je verslapen had kato.. we stonden nog op je te w88 maar om iets voor half 12 zijn we maar weggegaan.. je wist de weg toch wel...
@fastnsweet: leuk je ontmoet te hebben.. heb je ook ff toegevoegd dusse niet schrikken.
was wel gezellig alleen jammer dat je met het koekblikje gekomen was.. anders had ik je meegenomen op sleeptouw..
morgen zou ik ook gaan rijden maar me achterband is zo goed als op. weet niet of ik nog ga een hele dag touren. wordt wel gevaarlijk zo dan..
maar goed voor nu ff
Zolang je nog niet op de canvas zit is het geen probleem
@ M3rcury heb je de demper al?? piccie?
nee
hij komt dinsdag.. en anders is hij er woensdag.. en anders ga ik boos worden op gpporducts..
das ff jammer...
maatk niet uit.. dan val ik nu nog ff niet op
werk zeTadaaaa.........
Back.... effe fijn met de Bruut gespeeld op het blad en daarna met FeRRdi op pad.
Binnendoor via Woudenberg - Barneveld - Hoevelaken weer terug bij de schep... maar tevergeefs er was weer eens niemand.
Dus... naar huis.... zag nog wel 2 motoren, waarvan één Gixser en de ander met duo rondrijden op het blad maar toen ik me d'r nét mee wilde bemoeien waren ze alweer vertrokken.
Hmmm....... ff eten en dan aan 't werk. Ik hou het boeltje wel in de gaten voor morgen. Weet niet wat het weer doet maar als het zo is als vandaag lijkt me een tochtje zeker tot de mogelijkheden behoren.
Fijne avond.