Hoevelaken---> KBH deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z ....... goedemorg.......

Ehhhh........ :Z ..... goedemiddag,

11uur heb ik dus niet gehaald.... wat jammer nou.
Maar eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht, want was aardig brak gisteren.

Tja... wat nu.... heb hier nog wel een 45min. nodig voordat ik op de motor kan zitten. Ach, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw... ik probeer het wel... eerst ff dochen en gauw.

:W

Holy shit.. je hebt nog gelijk ook..

Ik ga zo ff langs mijn werk of mijn akra demper binnen is :W

Zo......... De Bunt bekeken.... ze hebben koffie. *O*

Rondje H'laken gedaan... de Schep gezien... maar niemand van hier.
Nu een sinas... en daarna nog ff sturen. *D

Gegadigden :?

de bike was een beetje smerig, en had van die mooie waterdruppel kringen erop zitten van de regen van gistermiddag :r
dus maar even goed schoon gemaakt en gepoetst :Y

maar ga er nu niet mee rijden :N anders wordt ie weer vies _O-
morgen ga ik even met een stel naar munster in duitsland, om daar bij de biker range te gaan eten :9
dus dan moet ie poserwaardig schoon zijn O-)

pak zo de xr even om een rondje bos hier te doen })

laters :W

We waren er ook hoor...
(Hé, hoor mij nou..."wij"... ;) )
Half twee zo'n beetje weer weggegaan.

Bladerunner, Robertobadjo, Onderkruipsel, Ghostrider en ik zei de gek.
(Ja toch, gek...Bladerunner?)

Ik met de auto, hahaha...daar had ik al snel spijt van.
Maar ja, ik moest dan ook een kettingslot kopen en dat was toch lastiger meenemen geweest op de motor.

Aangename kennismaking trouwens, héél aangenaam!
Ik moet nog lachen als ik eraan terugdenk... _O-

Laatst bewerkt:
We waren er wel hoor...

(Toch...Bladerunner?)

Maar ja, ik moest dan ook een kettingslot kopen en dat was toch lastiger meenemen geweest op de motor.

Zeg ook niet dat jullie d'r niet waren.... ik was om 14uur bij v/d Bunt... en heb toen wel een MF'r gespot. Maar goed.... ik stap over 10min. weer op.... dus herhaalde oproep:

Gegadigden :?

Het zonnetje schijnt!!! *O*

[edit] I'm off..... kijk straks nog wel ff op het blad en bij de Schep[/edit] :W

Laatst bewerkt:
We waren er ook hoor...

(Ja toch, gek...Bladerunner?)

_O-

Was inderdaad gezellig :Y

Volgende x met de motor komen he, niet met die badkuip B|

:+

Fijn.... iedereen blij.

Net weer een leuk rondje gemaakt en bijna klaar voor mijn laatste van vandaag, want ik moet vanavond werken. Dus.... ik verwacht ca. 17:15 bij de Schep te zijn.

Ben benieuwd of ik er deze keer wel motorrijdende mensen tegen ga komen. *D

Laatst bewerkt:
zo.

ik ga zo weer stukkie rijden.. ff wat ophalen dus kom weer langs de schep :P

ff paar uur bezig geweest met poetsen van de motor. hij glimt weer helemaal joh.. en heb me achterbrug ook ff gedaan voor zover ik er bij kon.

had vanmiddag ff bij vdbunt een bok gehaalt. iedeaal ding zeg.. scheelt echt een hoop geklier hoor. nu is kettingsmeren een stukje cake ;)

jammer dat je je verslapen had kato.. we stonden nog op je te w88 maar om iets voor half 12 zijn we maar weggegaan.. je wist de weg toch wel...

@fastnsweet: leuk je ontmoet te hebben.. heb je ook ff toegevoegd dusse niet schrikken.

was wel gezellig alleen jammer dat je met het koekblikje gekomen was.. anders had ik je meegenomen op sleeptouw..

morgen zou ik ook gaan rijden maar me achterband is zo goed als op. weet niet of ik nog ga een hele dag touren. wordt wel gevaarlijk zo dan..

maar goed voor nu ff :W

zo.

ik ga zo weer stukkie rijden.. ff wat ophalen dus kom weer langs de schep :P

ff paar uur bezig geweest met poetsen van de motor. hij glimt weer helemaal joh.. en heb me achterbrug ook ff gedaan voor zover ik er bij kon.

had vanmiddag ff bij vdbunt een bok gehaalt. iedeaal ding zeg.. scheelt echt een hoop geklier hoor. nu is kettingsmeren een stukje cake ;)

jammer dat je je verslapen had kato.. we stonden nog op je te w88 maar om iets voor half 12 zijn we maar weggegaan.. je wist de weg toch wel...

@fastnsweet: leuk je ontmoet te hebben.. heb je ook ff toegevoegd dusse niet schrikken.

was wel gezellig alleen jammer dat je met het koekblikje gekomen was.. anders had ik je meegenomen op sleeptouw..

morgen zou ik ook gaan rijden maar me achterband is zo goed als op. weet niet of ik nog ga een hele dag touren. wordt wel gevaarlijk zo dan..

maar goed voor nu ff :W

Zolang je nog niet op de canvas zit is het geen probleem O-)

Tadaaaa......... *D

Back.... effe fijn met de Bruut gespeeld op het blad en daarna met FeRRdi op pad.
Binnendoor via Woudenberg - Barneveld - Hoevelaken weer terug bij de schep... maar tevergeefs er was weer eens niemand. '(

Dus... naar huis.... zag nog wel 2 motoren, waarvan één Gixser en de ander met duo rondrijden op het blad maar toen ik me d'r nét mee wilde bemoeien waren ze alweer vertrokken. :N

Hmmm....... ff eten en dan aan 't werk. Ik hou het boeltje wel in de gaten voor morgen. Weet niet wat het weer doet maar als het zo is als vandaag lijkt me een tochtje zeker tot de mogelijkheden behoren. :Y

Fijne avond. :W

[edit]
Effe gekeken bij weer.nl en het ziet er schitterend uit. Hoe klinkt 11:15 / 11:30 bij de Schep de mensen hier in de oren :? Leuk tochtje doen... beetje bochtjes erin... gewoon lekker rijden dus. Of gaat iedereen naar de Veemarkthallen om te kijken ipv te rijden :?[/edit]

Laatst bewerkt:
Tadaaaa......... *D

Back.... effe fijn met de Bruut gespeeld op het blad en daarna met FeRRdi op pad.
Binnendoor via Woudenberg - Barneveld - Hoevelaken weer terug bij de schep... maar tevergeefs er was weer eens niemand. '(

Dus... naar huis.... zag nog wel 2 motoren, waarvan één Gixser en de ander met duo rondrijden op het blad maar toen ik me d'r nét mee wilde bemoeien waren ze alweer vertrokken. :N

Hmmm....... ff eten en dan aan 't werk. Ik hou het boeltje wel in de gaten voor morgen. Weet niet wat het weer doet maar als het zo is als vandaag lijkt me een tochtje zeker tot de mogelijkheden behoren. :Y

Fijne avond. :W
werk ze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan