Hoevelaken---> KBH deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kijk me film nog ff af :P

the hulk in 1080P op me HDtv streaming via de xbox.

heerlijk spul alleen ff me netwerk apperatuur upgraden. :?

Goeden morgen allemaal zwoegers :? :?

ik ben alweer aan het werk.

Veel plezier allemaal bij John van de Bunt, ik ga er even na werktijd kijken, 1700 uur

zo te zien word het mooi weer, dus :] :] :] :] away

Goeiemorgen... (nu al verslaafd aan dit forum, hahaha...)

Veel plezier met z'n allen bij John vd Bunt straks!
Ik geloof niet dat ik hun oude zaak als 'ns gezien had, maar het zal ongetwijfeld een verbetering zijn.

Het is in ieder geval heerlijk weer!

Morguhh

Allemachtig wat een post hier ben er ook weer gister terug komen lekkere vak. gehad heb wel het 1 ander gemist hier zie.

Mooie demper ferrdi ook lekkere sound.
Kom volgende week weer een keer langs ben nu in het hoge noorden oppassen bij m'n pan en ma.

Hoop dat het maar mooi weer is voor de Mf meeting.

:W morge allemaal,

tasje is ingepakt, ff motorpakkie hijsen en ik ga de 2 wieler maar eens starten, moet ff via mn kamer dus ik ga ff met een omweggetje

mocht er iets verandere wil iemand ff smse dan?? thnx

doeiiii tot straks :W

:W morge allemaal,

tasje is ingepakt, ff motorpakkie hijsen en ik ga de 2 wieler maar eens starten, moet ff via mn kamer dus ik ga ff met een omweggetje

mocht er iets verandere wil iemand ff smse dan?? thnx

doeiiii tot straks :W

Mogguh enne tot strax :W

mogguh :P

zo ff eten en dan me pak aantrekken en gaan met die banaan. eens ff op de vroege morgen een blad pakken _O-

tot strax :W

:Z ....... goedemorg.......

Ehhhh........ :Z ..... goedemiddag,

11uur heb ik dus niet gehaald.... wat jammer nou.
Maar eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht, want was aardig brak gisteren.

Tja... wat nu.... heb hier nog wel een 45min. nodig voordat ik op de motor kan zitten. Ach, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw... ik probeer het wel... eerst ff dochen en gauw.

:W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan