Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zo ik zie dat ik al bijna weer een volledig deeltje gemist heb...sodeju wat gaat dat snel hier!

jij moet echter niet te veel zeggen spookie hoe zei men dat ook alweer? the wheel is turning but the hamster is dead!

Zeg Dr. Freud.

Leer jij dit soort dingen op je werk!

Of volg je de LOI cursus: Uiterlijke verzorging en styling

Zo hee wat gaat het weer snel.... En nog een speciale editie ook... Die foto van kato is ook leuk in openingspost trouwens...

Haha, ben in begin van seizoen wel eens wezen kijken bij schep....had alleen daarna niet veel tijd meer en/of was met anderen rijden. Wellicht heb je de zilvergrijze rsv wel eens een keertje gezien. 'k zal zo ff een pic'ie plaatsen voor de OP

Laatst bewerkt:
dan steek ik er even een op, ik spreek je zo weer

@edo; nee hoor das van Walter; Jeff dunham

Aha erlebnis.

Ik vind die pratende poppen niet zo leuk.

Ben meer van de humor van de heren Waardenberg en De Jong

(fuck, ik moet die twee dvd's van JD nog terugbrengen naar C&A)

Laatst bewerkt:
Haha, ben in begin van seizoen wel eens wezen kijken bij schep....had alleen daarna niet veel tijd meer en/of was met anderen rijden. Wellicht heb je de zilvergrijze rsv wel eens een keertje gezien. 'k zal zo ff een pic'ie plaatsen voor de OP

Zegt me niks...Aprullia zeg je

Aha erlebnis.

Ik vind die pratende poppen niet zo leuk.

Ben meer van de humor van de heren Waardenberg en De Jong

(fuck, ik moet die twee dvd's van JD nog terugbrengen naar C&A)

das weer minder mijn smaak, ik vind jD persoonlijk geweldig! maar it takes all sorts as they say

@saabmaniac; ik heb je ook nooit gezien, maar misschien binnekort (als het droog is )

[me="GeoffreyR"]nog steeds op de zaak...[/me]

wat een kutwerk... ben bijna op de helft

Maarre gezellig hier !

@ 50Ceecee : SA - NA - TA - NA - ANNA also known as hell!
@ spook : Waar blijf je nou je kwam toch helpen met dit hersenloze werk ?

JAhahahaha
Zoek t maar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.