Blade
MF veteraan
Hedde gij geen spellingsketrole
Jawel maar die veranderd het steeds in Aprullia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hedde gij geen spellingsketrole
[me="GeoffreyR"]nog steeds op de zaak...[/me]
wat een kutwerk... ben bijna op de helft
Maarre gezellig hier !
@ 50Ceecee : SA - NA - TA - NA - ANNA also known as hell!
@ spook : Waar blijf je nou je kwam toch helpen met dit hersenloze werk ?
Zegt me niks...Aprullia zeg je
those damn traffic reports!
Tegen de vlooien?Its 8 o clock in the morning!
Everyone left home on the same freakin time!!!
and it wil be the same at 5 pm...
ONLY THE OTHER DAMN WAY!!!!
eeeejoooooing! ( [me="GeoffreyR"]gooit zn hand door zn haar )[/me]
Its 8 o clock in the morning!
Everyone left home on the same freakin time!!!
and it wil be the same at 5 pm...
ONLY THE OTHER DAMN WAY!!!!
eeeejoooooing! ( [me="GeoffreyR"]gooit zn hand door zn haar )[/me]
das weer minder mijn smaak, ik vind jD persoonlijk geweldig! maar it takes all sorts as they say
@saabmaniac; ik heb je ook nooit gezien, maar misschien binnekort (als het droog is )
Waarom dan toch die H nda
das niet het fijnste bericht om te horen te krijgen
Thanks guys, voor de sterktebetuigingen. Ik had eerder even geen tijd om te reageren.
't Nieuws dat ik vandaag kreeg gaat over m'n oma. 't Lijkt erop dat m'n ouwe taaie omaatje van 83 darmkanker heeft.Tuurlijk hield ik er wel rekening mee dat iemand van 83 ook niet 't eeuwige leven heeft. Maar aangezien ik m'n ouders (en schoonouders) ook al niet meer heb, is 't nogal zuur. Ik ga alleen nog niet op de zaken vooruit lopen en doemscenario's bedenken. Eerst maandag maar even afwachten, dan ga ik met 'r mee naar de internist voor nadere onderzoeken en horen we meer.
Thanks guys, voor de sterktebetuigingen. Ik had eerder even geen tijd om te reageren.
't Nieuws dat ik vandaag kreeg gaat over m'n oma. 't Lijkt erop dat m'n ouwe taaie omaatje van 83 darmkanker heeft.Tuurlijk hield ik er wel rekening mee dat iemand van 83 ook niet 't eeuwige leven heeft. Maar aangezien ik m'n ouders (en schoonouders) ook al niet meer heb, is 't nogal zuur. Ik ga alleen nog niet op de zaken vooruit lopen en doemscenario's bedenken. Eerst maandag maar even afwachten, dan ga ik met 'r mee naar de internist voor nadere onderzoeken en horen we meer.
Omdat die heel blijven Edo
Ik zie dat er weer een KBH allochtoon in het OP wil, is de ballotage commissie al op de hoogte? Ik denk namelijk dat we een probleem hebben..... Aprulia
Maar eerst maar eens een zonnedansje doen....als het goed weer is kom ik wel eens weer kijken bij schep.