Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="GeoffreyR"]nog steeds op de zaak...[/me] :Z |(

wat een kutwerk... ben bijna op de helft :(

Maarre :W gezellig hier !

@ 50Ceecee : SA - NA - TA - NA - ANNA also known as hell!
@ spook : Waar blijf je nou :P je kwam toch helpen met dit hersenloze werk ? ;)

_O- those damn traffic reports!

Its 8 o clock in the morning!

Everyone left home on the same freakin time!!!

and it wil be the same at 5 pm...

ONLY THE OTHER DAMN WAY!!!!

eeeejoooooing! ( [me="GeoffreyR"]gooit zn hand door zn haar :P )[/me]
Tegen de vlooien? :+

Wat een kl*te weer overigens. 'K kwam er vanmiddag ook achter dat m'n textielpak niet onder alle omstandigheden 100% waterdicht is. Net voordat ik thuis was kreeg ik even z'n stortbui op m'n donder.

Beetje regen is best....maar nu mag het wel even weer een paar dagen droog worden.

Its 8 o clock in the morning!

Everyone left home on the same freakin time!!!

and it wil be the same at 5 pm...

ONLY THE OTHER DAMN WAY!!!!

eeeejoooooing! ( [me="GeoffreyR"]gooit zn hand door zn haar :P )[/me]

what the hell was that?! u sound like some anemic french guy; sacre bleu, ejoing! :+

ik ben weg :W

das weer minder mijn smaak, ik vind jD persoonlijk geweldig! maar it takes all sorts as they say ;)

@saabmaniac; ik heb je ook nooit gezien, maar misschien binnekort (als het droog is :( )

Wanneer ben je jarig? (oeps, juist ja, dat duurt dus nog even)

Photo Details

Ach, Ducati rijders houden meer van het betere gooi- en smijtwerk en er gaat wel eens wat stuk.

Laatst bewerkt:
@ Chakotay: Mag deze in de openingspost aub?

DSC00265.jpg

Die nieuwe rsv vind ik overigens zelf minder mooi; doet me van voren in de verte aan een beetje aan een VTR denken.

Laatst bewerkt:
:W

Thanks guys, voor de sterktebetuigingen. Ik had eerder even geen tijd om te reageren.
't Nieuws dat ik vandaag kreeg gaat over m'n oma. 't Lijkt erop dat m'n ouwe taaie omaatje van 83 darmkanker heeft.Tuurlijk hield ik er wel rekening mee dat iemand van 83 ook niet 't eeuwige leven heeft. Maar aangezien ik m'n ouders (en schoonouders) ook al niet meer heb, is 't nogal zuur. Ik ga alleen nog niet op de zaken vooruit lopen en doemscenario's bedenken. Eerst maandag maar even afwachten, dan ga ik met 'r mee naar de internist voor nadere onderzoeken en horen we meer.

Laatst bewerkt:
Speciaal voor The Blade!

Moois uit japan.

232805_Repsol+Paddock+Girls+in+Motegi-1280x960-sep28.jpg._original.jpg

Waarom dan toch die H :r nda :?

Omdat die heel blijven Edo :/

Ik zie dat er weer een KBH allochtoon in het OP wil, is de ballotage commissie al op de hoogte? Ik denk namelijk dat we een probleem hebben..... Aprulia :N

:+

Thanks guys, voor de sterktebetuigingen. Ik had eerder even geen tijd om te reageren.
't Nieuws dat ik vandaag kreeg gaat over m'n oma. 't Lijkt erop dat m'n ouwe taaie omaatje van 83 darmkanker heeft.Tuurlijk hield ik er wel rekening mee dat iemand van 83 ook niet 't eeuwige leven heeft. Maar aangezien ik m'n ouders (en schoonouders) ook al niet meer heb, is 't nogal zuur. Ik ga alleen nog niet op de zaken vooruit lopen en doemscenario's bedenken. Eerst maandag maar even afwachten, dan ga ik met 'r mee naar de internist voor nadere onderzoeken en horen we meer.
das niet het fijnste bericht om te horen te krijgen :N
maar iig sterkte ermee

vanaaf ff de laatste hand gelegt aan de audio inbouw bij mn koekblik.
alles klinkt al aardig lekker, alleen morgen even de laatste "fijn" afstelling eraan doen

Sterkte meisje :j

Als je weer ff wil bellen dan kan dat he....ben er voor je. Ben morgenmiddag werken dus dan is het lastiger, maar anders weet je me te vinden. Sorry dat ik vanochtend moest ophangen om mijn zoontje op te halen....soms zou het zo makkelijk zijn om je op te kunnen splitsen maar ja..
ik probeer je van het weekend nog te bellen, maar anders zo wie zo alvast sterkte ook voor maandag

:j

Laatst bewerkt:
Omdat die heel blijven Edo :/

Ik zie dat er weer een KBH allochtoon in het OP wil, is de ballotage commissie al op de hoogte? Ik denk namelijk dat we een probleem hebben..... Aprulia :N

:+

Beetje afwisseling moet er ook zijn in de buurt van kbh; al die Honda wordt ook eentonig

Maar eerst maar eens een zonnedansje doen....als het goed weer is kom ik wel eens weer kijken bij schep.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan