Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z :Z smorgens all :Z :Z

:W

zometeen komt mn oude koekblikkie ff buurten weer bij me :Y
even nog olie verversen ervan, en dan kan hij er weer 15.000km tegenaan :P
en daarna is zien dat ik nu eindelijk alle bekabeling in mn auto kan bouwen :Y

Mogguh...

Ik heb me rot moeten zoeken naar het linkje van het nieuwe topic.
Wat een zooitje in dat vorige topic zeg... B|

Ten eerste Chakotay, mag het linkje naar het nieuwe topic iets duidelijker?
Kijk anders even hoe Bauke dat deed, was altijd erg duidelijk.

Ten tweede en da's gericht aan onze kindertjes spammers...misschien gewoon maar even stoppen met spammen als de TO zijn linkje heeft geplaatst?
2570 posts ipv 2500...en als jullie nou moesten wachten op de TO, maar die had z'n nieuwe deeltje al lang geopend, dus ik snap 't niet.

Laatst bewerkt:
Mogguh...

Ik heb me rot moeten zoeken naar het linkje van het nieuwe topic.
Wat een zooitje in dat vorige topic zeg... B|

Ten eerste Chakotay, mag het linkje naar het nieuwe topic iets duidelijker?
Kijk anders even hoe Bauke dat deed, was altijd erg duidelijk.

Ten tweede en da's gericht aan onze kindertjes spammers...misschien gewoon maar even stoppen met spammen als de TO zijn linkje heeft geplaatst?

Moge :W

Ik zal volgende keer een wat duidelijker linkje neergooien, maar als er dan nog 50 posts achteraan komen helpt dat alsnog niet... In dat geval is het volgens mij makkelijker om even naar het Regionaal-forum te gaan en op Hoevelaken te zoeken, zo kom ik er zelf ook meestal :)

Moge :W

Ik zal volgende keer een wat duidelijker linkje neergooien, maar als er dan nog 50 posts achteraan komen helpt dat alsnog niet... In dat geval is het volgens mij makkelijker om even naar het Regionaal-forum te gaan en op Hoevelaken te zoeken, zo kom ik er zelf ook meestal :)

:N Iedereen moet gewoon 't fatsoen hebben om na jouw linkje naar 't nieuwe deeltje niets meer te posten. Was bij Bauke althans wel 't geval.

mogguh luitjes :W

ik heb het jubileumdeeltje ook weer gevonden *O*

succes vandaag ferr

Zo, ik heb even misbruik gemaakt van een functie van een ander forum om de image-tags aan te passen, zodat het topic niet meer verspringt tijdens het laden van de startpost. Wat vinden jullie ervan zo?

Zo, ik heb even misbruik gemaakt van een functie van een ander forum om de image-tags aan te passen, zodat het topic niet meer verspringt tijdens het laden van de startpost. Wat vinden jullie ervan zo?

ja beter :Y

kan je dat trucje niet met de modjes delen, zodat elk topic dat heeft

Laatst bewerkt:
:N Iedereen moet gewoon 't fatsoen hebben om na jouw linkje naar 't nieuwe deeltje niets meer te posten. Was bij Bauke althans wel 't geval.

Heeft mijnsinziens niets met fatsoen te maken :?

Zoals je kan lezen was t gewoon een beetje geinen/een wedstrijdje om te kijken wie de laatste post had, melige humor, niets meer niets minder.

En meestal gooit ook de mod ( kofferrek iig wel ) een linkje naar het nieuwe deel in zijn aller laatste post, dit geval dus ( ook ) niet...

Naja, volgende keer maar gelijk in het nieuwe deeltje, maar had het id omdat het toch een oud deeltje was een beetje spammen geen kwaad kon...

@ shag en thee wbt de nieuwe OP : Izzzzz Nice! Great succes! :+

man wat is dat gaan we door het ijs :(
helemaal onder aan de pagina :/

weer ter4rug van de snijder. hand ligt open nu maar hopen dat deze geen twee maanden gaat duren

weer ter4rug van de snijder. hand ligt open nu maar hopen dat deze geen twee maanden gaat duren
succes met het handje ferdi :Y

zo eerst maar eens een hapje eten, en dan weer verder knutselen met mn koekblik :Y

Chef kwam net al aan van kijk maar of jullie wat te eten kunnen regelen, het systeem moet vandaag kloppen, morgen komen ze van unit-4.....

dat word dus wel een uurtje of 8 ofzow... :Z

Naja, met mf ernaast kom ik er wel :9 !

:W allemaal!

dat is snel :P
ik had je pas weer volgende week verwacht. alles goed gegaan?

nog wel een klein typegebrek, maar dat zien we wel door de vingers hoor :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan