Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grrrrr. ik wil rijden!!! ik rijd nu af en toe op de bandit van mijn vriendin, maar ik mis mijn agresieve ZXRetje
He Kris....ik weet deze nog te koop staangrrrrr. ik wil rijden!!! ik rijd nu af en toe op de bandit van mijn vriendin, maar ik mis mijn agresieve ZXRetje
ik doe niet aan winterstops!
Geen ervaring op de motor, maar ik kom regelmatig in het noorden van spanje. Het is inderdaad zo dat er fantastische wegen zijn en ik heb het al vaker meegemaakt dat het daar 18-20 graden was terwijl er in NL sneeuw lag. Prima te doen dus (ik rij daar op een 103cc ss`je, andere hobby ).
Er worden ook rallys gereden in het noorden, daarvan zijn verschillende routes bekend. Ik kan je daar echter niet aan helpen, maar het is absoluut de moeite waard dat uit te zoeken. Ik heb foto`s van de weg gezien en dat is echt
De routes vind je soms in auto/motor bladen. Zelf zit ik er ook aan te denken een keer m`n motor daar naartoe te nemen in de winter. Toch chill als je gewoon midden in de winter ineens een week ofzo kunt knallen....
s4s
ps kd`en laat ik maar ff hangen dan, 3 ronden warm rijden voor je iets kan doen zegt me genoeg
edit> EVEN ter illustratie van mijn verhaaltje mbt het weer:
http/www.tauchwelt.de/html/hauptsnl.htm ( webcam klikken links in beeld)
Dit is echt in het noorden van spanje op 50-80km van frankrijk en ze zijn NU aan het ZWEMMEN, in de zee ja op 12 oktober man
Het wordt zondag heeeel mooi weer.....wie gaat er rijden??
Het wordt zondag heeeel mooi weer.....wie gaat er rijden??
Paulesma moeten ze ook ophangen....weer blij gemaakt met een dooie olifant!!!Het regent weer! Dat wordt dus niks!
Paulesma moeten ze ook ophangen....weer blij gemaakt met een dooie olifant!!!
Zo, de Kwak is weer netjes afgesteld na montage van een compleet 4-1 systeem.
Een vet geluid en nog een bonus van 5 PK ook...nu 95 PK aan het achterwiel...helemaal niet slecht voor een 10 jaar oude 600!
Met dank aan tovenaars Rinus en Ruud
Piccie volgt!
das keurig, helemaal voor een kawa...
Zooooooooo wanneer heb je die foto van die wheely gemaakt???(Afbeelding)
De eerste piccie`s van ik en m`n gixxer!
mogguh