Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als Soesterberger en motorfreak, zeg ik.......nooit meer m.v.m. Ik zal je mijn ervaring besparen...maareeee, wat een hufters!!!!!!!!!!!!!Vraagje: ik las dat Redline Rider altijd naar Hoevelaken gaat voor zijn beurtjes, daar ging ik vroeger ook altijd heen (naar Doornekamp). Nu hoor ik ook goede verhalen over MVM-motoren in Soesterberg, en dat is een stuk dichterbij (vanaf Zeist). Iemand daar al ervaringen mee? Ik wil mijn beemertje wegbrengen voor een 10.000-beurt, en hij (kornuit van MVM) zei dat dat geen enkel probleem was....
Als je bij mvm bent moet je voor de gein even een bandje opstoken voor de deur vinden ze leuk
Die kerel werd helemaal gek toen ik me bandje op zat te stoken, geen mvm meer voor mij als je niet wil dat er gerookt word kan je het ook normaal vragen.. wat een beidehandte klootzak
Zonder afspraak hoef je daar trouwens ook niet aan te komen.
Ik blijf lekker bij doornekamp.. kom daar al 7 jaar ze hebben altijd tijd..geen afspraak nodig goeie service en mooie prijsjes
(Afbeelding)
Als Soesterberger en motorfreak, zeg ik.......nooit meer m.v.m. Ik zal je mijn ervaring besparen...maareeee, wat een hufters!!!!!!!!!!!!!
Vreemd!!!Tis rustig op het klb...
Ik ben met stomkop....
wat een verschrikkelijke prutsbende daarzo.....en vriendelijkheid ontbreekt het ook nog wel eens aan........ kortom ff lekker verder zoeken naar een goede dealert MVM moet doen waar ze oed in zijn Motoren verhuren, de rest wil niet echt lukken met zulke boeren als personeel
daar ben ik ook mee bezig
Bedankt voor jullie reactie, guys...
Ik ben nu helemaal aan het twijfelen. Er werkt eerst een knul, hette Tom of zo, een Amsterdammer, die had zelf ook een R1100S. Ik dacht ..nou, kennie fout... Nu werkt hij er ineens niet meer.
Die jongen die jij bedoeld werkt nu bij een bmw dealer. Er is wel meer personeel weg bij m.v.m. Waarom???...uit onvrede !!! Maar kan je dat beurtje zelf niet doen?
Nog steeds niet weg, lijkt me duidelijk aan de dure kant in deze tijd. Heb net een 99er 600 gekocht voor een mak prijsje. Als je m kwijt wilt met die schade zal je rond de 4250 moeten gaan hangen denk.
Succes idd geval
Dat ligt aan je type band waar je op rijdt. Ik sta op Metzler rennsport (btw gister weer een spijker in m,n band, de tweede keer dit jaar ) maar onder de 18 graden hou ik ermee op!!! Maar je zal het zelf moeten voelen, ga je te ver, heb je behalve je knie ook je helm aan de grond, ook een appart gevoel hoor!!!Zo`n dag als vandaag, wordt er dan nog ge`kd? Ik zou namelijk niet weten bij welke temperaturen het een en ander nog kan. Moet je heel rustig opbouwen of hoe zit het?
s4s
Heb gister nog ge kneedownd. Banden zijn pirelli dragon. Zegt me helemaal niets trouwens, want ze zaten er al op. Maar als je eerst ff een paar rondjes flink accelereerd en dan goed hard remt komen je banden wel op temperatuur. Tot een graad of 10 maak ik me meestal nog gewoon druk
Zo`n dag als vandaag, wordt er dan nog ge`kd? Ik zou namelijk niet weten bij welke temperaturen het een en ander nog kan. Moet je heel rustig opbouwen of hoe zit het?
s4s
Okee, ik heb zelf diablo corsa`s..... te doen dus mits je wel warm rijdt?
Anders ga ik wel eens kijken of er iemand anders nog aan het kd`en is, dan weet ik dat het kan
s4s
Denk toch dat dit een van de laatste kd's was van het jaar voor mij. Better safe then sorry.