Hoe was de MM 2006? foto's!

• Onderwerp starter Onderwerp starter =lvt=
  • Startdatum Startdatum
De teller loopt, bedankt voor alle moeite en het vele werk. Ik ga vanavond is effe lekker onderuit met een biertje de MM 2006 bekijken.

:W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O*

*O* *O* Het is zover!!! Het filmpje vanm Cllut is klaar!!! *O* *O*

Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).

- De directe avi van 424 MB kun je hier vinden.

- De zip versie van 401 MB kun je hier vinden.

Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!

Veel plezier!!

[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]

Helemaal Top

Misschien sta ik er behalve de foto van het CJIB er ook op.

(enige foto waar ik op sta is lopend door de drivein van de mac.)

:}

Zie nix mis een of andere codec.
Weet iemand waar deze te vinden is. op de indeo zie ik alleen een betaal encoder maar of dat diegene is die je nodig hebt weet ik niet.
:]
gevonden!!!!
:) :) :)

Laatst bewerkt:
zo dat downloaden gaat als een trein man :}

o als ie het niet doet, misschien is het voor sommige makkelijker om op download.com de nieuwe versie van realplayer te downloaden. Die bevat zo goed als alle codecs en in de top balk kan je updaten. hahahahahaahhahahaha 88% kan niet wachten :9

Heb net even getest, maar media player in XP doet het gewoon, dus toch even updaten die media player en je heb wat te kijken vanavond.

En iedereen die eraan heeft meegewerkt :} :} :} :} :} :} :} toppie prestatie

Ik ga vanavond is effe lekker onderuit met een biertje de MM 2006 bekijken.

:W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O*

Dan heb je een klein half uurtje om je biertje op te drinken :P

Ben verrast naar de reactie's dacht niet dat iemand er iets aan zou vinden, is een beetje simpel gemaakt namelijk, maar goed miss. volgende keer wat beter (proberen iig)

Succes met binnenhalen en kijken iedereen,

Groeten CLUT

had betere kwaliteit verwacht. Maar toch wel leuk filmpje..
Vooral laatste paar minuten uit de auto :D

nou ik had em al gemeld voor de database crash:

500 euri's, wie biedt meer? :X

Ehh... nou, als ik nog ff doorga... ik kreeg vandaag de tweede binnen...
Deze keer wordt 't €121 aftikken -O- . Dus ik raak op dreef... :X

Krijg ik zojuist 'n SMS van m'n MF-motormakker binnen (die even niet bij naam genoemd wil worden)... hij had er ook twee binnen gekregen: €101 èn €580 B| . Ik geloof dat we voorlopig maar eens wat vaker de grens over wippen :W

owja... filmpje: 53%... :}

*O* *O* Het is zover!!! Het filmpje vanm Cllut is klaar!!! *O* *O*

Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).

- De directe avi van 424 MB kun je hier vinden.

- De zip versie van 401 MB kun je hier vinden.

Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!

Veel plezier!!

[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]
:? waarom heb ik geen beeld maar alleen geluid :?

Ehh... nou, als ik nog ff doorga... ik kreeg vandaag de tweede binnen...
Deze keer wordt 't €121 aftikken -O- . Dus ik raak op dreef... :X

Krijg ik zojuist 'n SMS van m'n MF-motormakker binnen (die even niet bij naam genoemd wil worden)... hij had er ook twee binnen gekregen: €101 èn €580 B| . Ik geloof dat we voorlopig maar eens wat vaker de grens over wippen :W

owja... filmpje: 53%... :}

waar heb je die opgelopen dan, ben je niet binnendoor gereden, die van mij was binnedoor op het 60 km/uur stuk

Ja hoor :(
De CJIB-inningsronde is begonnen...
Rijksweg A12, links, Bennekom, 7 mei 2006, 11:15 uur. Goed voor €34.

Wie volgt?

[edit]
Ik las net dat we vandaag de draad (backup) van 23 mei op hebben gepakt. Dacht ff dat 't topic sinds de 21e niet meer was aangevuld :X
[/edit]

JIJ NIET ALLEEN moeders poste al dat er een op de deurmat ligt, zaterdag haal ik hem op. Moet in leusden zijn geweest in een 60 zone ik reed daar 87 das dus €114,- euro overmaken. totaal stand nu €204,- op 64dkm dat valt dan nog mee he? De laatste is van 29 okt 2004 in Einhoven. :(

Oooooo.... belasting van de lijn valt wel mee moet ik zeggen...

full

Had het servertje toch bijna moeten gaan werken voor z'n geld...

Het is gewoon een kwestie van de juiste codecs...installeer anders eens iets van       K-Lite Codec Pack ofzo.

Terug
Bovenaan Onderaan