Hoe was de MM 2006? foto's!

• Onderwerp starter Onderwerp starter =lvt=
  • Startdatum Startdatum
Ja hoor :(
De CJIB-inningsronde is begonnen...
Rijksweg A12, links, Bennekom, 7 mei 2006, 11:15 uur. Goed voor €34.

Wie volgt?

[edit]
Ik las net dat we vandaag de draad (backup) van 23 mei op hebben gepakt. Dacht ff dat 't topic sinds de 21e niet meer was aangevuld :X
[/edit]

Laatst bewerkt:
nou ik had em al gemeld voor de database crash:

500 euri's, wie biedt meer? :X

Ja hoor :(
De CJIB-inningsronde is begonnen...
Rijksweg A12, links, Bennekom, 7 mei 2006, 11:15 uur. Goed voor €34.

Wie volgt?

[edit]
Ik las net dat we vandaag de draad (backup) van 23 mei op hebben gepakt. Dacht ff dat 't topic sinds de 21e niet meer was aangevuld :X
[/edit]

Leuk voor een nieuwe topic "MM2006 bonnetjes".
Hessenweg Achterveld 13:16 max snelheid 60km/u + 18 = 76,- Euries ;( :]

mijn aller eerste bon was tijdens de mega meeting heb sinds feb rijbewijs , reed 157 op de snelweg 6 correctie, is 31 te hard:S
156 euro's

balen, ik heb hem wel ingelijst en boven mijn bed gehangen

full

Hessenweg Achterveld 13:15 max snelheid 60km/u... gecorrigeerd met 10 km/h overschreden --> staat gelijk aan 36 euro's :X

Nu maar hopen dat er niet nog meer fanmail aankomt :N

@Cllut, het was je gelukt toch? Zocht je nu alleen nog webspace ofzo? Helaas kan ik je hierbij niet helpen, maar hoop dat iemand anders je wel kan helpen. Ben benieuwd naar de film! :9~

Heb Lut net gesproken, hij kwam een motorbroek halen aangezien hij bezig is met lessen :) hij is nu de film aan het uppen naar iemand die hier ook zit. Lut zelf is nu sporten maar neem aan dat de film er straks op staat.

Heb Lut net gesproken, hij kwam een motorbroek halen aangezien hij bezig is met lessen :) hij is nu de film aan het uppen naar iemand die hier ook zit. Lut zelf is nu sporten maar neem aan dat de film er straks op staat.

En die persoon ben ik!!! 100Mbit connectie bij xs4all zonder datalimiet, dus we kunnen effe zeg maar. Ben even aan het controleren of de boel goed is gegaan en zo ja, dan is ie met een klein uurtje beschikbaar! :9

En die persoon ben ik!!! 100Mbit connectie bij xs4all zonder datalimiet, dus we kunnen effe zeg maar. Ben even aan het controleren of de boel goed is gegaan en zo ja, dan is ie met een klein uurtje beschikbaar! :9

Nog maar 32 min. als het goed is is alles goed gegaan whizzer :D Ga bij mij iig aan succesfol uploaded *O*

woei!

*O* *O* Het is zover!!! Het filmpje vanm Cllut is klaar!!! *O* *O*

Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).

- De directe avi van 424 MB kun je hier vinden.

- De zip versie van 401 MB kun je hier vinden.

Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!

Veel plezier!!

[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]

Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).

Veel plezier!!

[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]

de eerste 850KBps is van mij *D

Veel plezier!!

Deze De directe avi van 424 MB kun je hier vinden. Doet het bij mij niet maar de andere wel ze zijn toch het zelfde of niet

Deze De directe avi van 424 MB kun je hier vinden. Doet het bij mij niet maar de andere wel ze zijn toch het zelfde of niet

Uiteindelijk is het filmpje erin hetzelfde. Toch heb ik meerdere mensen al direct de .avi binnen zien halen en dat lijkt goed te gaan (ook richting jou). Maar omdat de avi zo groot is en deze soms direct in een of andere mediaplayer geopend wil worden, verwachtte ik al problemen daar me, daarom dat ik 'm ook maar in .zip heb gezet. Maargoed, de .zip loopt aardig naar je toe zie ik.

Terug
Bovenaan Onderaan