Ja hoor
De CJIB-inningsronde is begonnen...
Rijksweg A12, links, Bennekom, 7 mei 2006, 11:15 uur. Goed voor €34.
Wie volgt?
[edit]
Ik las net dat we vandaag de draad (backup) van 23 mei op hebben gepakt. Dacht ff dat 't topic sinds de 21e niet meer was aangevuld
[/edit]
je bent zeker student?mijn aller eerste bon was tijdens de mega meeting heb sinds feb rijbewijs , reed 157 op de snelweg 6 correctie, is 31 te hard:S
156 euro's
balen, ik heb hem wel ingelijst en boven mijn bed gehangen
(Afbeelding)
mijn aller eerste bon was tijdens de mega meeting heb sinds feb rijbewijs , reed 157 op de snelweg 6 correctie, is 31 te hard:S
156 euro's
balen, ik heb hem wel ingelijst en boven mijn bed gehangen
(Afbeelding)
Heb Lut net gesproken, hij kwam een motorbroek halen aangezien hij bezig is met lessenhij is nu de film aan het uppen naar iemand die hier ook zit. Lut zelf is nu sporten maar neem aan dat de film er straks op staat.
En die persoon ben ik!!! 100Mbit connectie bij xs4all zonder datalimiet, dus we kunnen effe zeg maar. Ben even aan het controleren of de boel goed is gegaan en zo ja, dan is ie met een klein uurtje beschikbaar!
En die persoon ben ik!!! 100Mbit connectie bij xs4all zonder datalimiet, dus we kunnen effe zeg maar. Ben even aan het controleren of de boel goed is gegaan en zo ja, dan is ie met een klein uurtje beschikbaar!
Het is zover!!! Het filmpje vanm Cllut is klaar!!!
Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).
- De directe avi van 424 MB kun je hier vinden.
- De zip versie van 401 MB kun je hier vinden.
Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!
Veel plezier!!
[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]
Deze De directe avi van 424 MB kun je hier vinden. Doet het bij mij niet maar de andere wel ze zijn toch het zelfde of nietHet is zover!!! Het filmpje vanm Cllut is klaar!!!
Hij is er in 2 versies, de avi direct of een gezipte versie ervan (welke maar 23 MB kleiner is).
- De directe avi van 424 MB kun je hier vinden.
- De zip versie van 401 MB kun je hier vinden.
Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!
Veel plezier!!
[me]Whizzer gaat kijken hoe de belasting van de lijn gaat worden, just for fun![/me]
Deze De directe avi van 424 MB kun je hier vinden. Doet het bij mij niet maar de andere wel ze zijn toch het zelfde of niet