@750Freak: op dit filmpje kom je 2 keer door het beeld
Vrij bijzondere kist Hercules C130J. Wat me ook opviel op eerder geplaatste foto's is de open vrachtklep. Ik geloof dat het Engelsen zijn.
ik denk dat het de klpd is die kentekens aan het filmen was.
hoeveel mensen gaan er altijd nog door naar amesfoort? want ik ga altijd vanaf veenendaal naar huis, maar mss moet ik ook eens in amesfoort gaan kijken. daar rij je toch binnendoor naartoe?
Ik heb het filmpje gemaakt. Ik kan de beelden wel opzoeken en naar je mailen als je dat wilt?heb het geziendank je wel
jah dat wil ik welIk heb het filmpje gemaakt. Ik kan de beelden wel opzoeken en naar je mailen als je dat wilt?
RobertB of Ola nog fotos tegengekomen van die pikzwarte thunderace, waar je ook die valdop van op de foto hebt gezet ?
Triker 111 foto's
er worden nog meer foto's gepost
WOOHOO!!! ik kan er geen genoeg van krijgen!!!
DANKOE DANKOE!
[afbeelding]
wie is die man die mijn mooie foto verZEIKT?
[afbeelding]
Nemo,
Ik heb wel een foto van je gemaakt, maar ja ik vond de foto niet scherp genoeg en dus verplaatst naar de prullenbak.
Als het goed is het deze dus
[afbeelding]
Als je de foto toch wilt hebben mail dan maar.
Groeten,
F J Erretje
Vrij bijzondere kist Hercules C130J. Wat me ook opviel op eerder geplaatste foto's is de open vrachtklep. Ik geloof dat het Engelsen zijn.
WOOHOO!!! ik kan er geen genoeg van krijgen!!!
DANKOE DANKOE!
[afbeelding]
wie is die man die mijn mooie foto verZEIKT?
[afbeelding]
Kijk ;-) Dat zijn fijne motor-collega's ! ....vooral voor dit nieuwe forum lid :-)
Thanx !!!
Je heb mail!jah dat wil ik wel. als je dat wilt doen heel graag.
oh jaH?
hehehe ik wilde me grote linkerkoffieknie PAD beetje bijwerken en hoe mooier is het om op die rotonde te doen
heb je een linkje naar je film?
Hoi FJ Erretje,
Bij aankomst reed ik precies voor Nemo richting rotonde. Ik kan mezelf nergens terugvinden en zou toch graag een foto hebben. Misschien heb je de mijne ook in de prullenbak laten belanden. Wil je eens kijken voor me?
Reed op een donkergrijze Honda CBF-600 SA met spoilertje op de kuipruit. Rood-zwart-wit Spool textieljack en zwarte broek.
Gr. Machineman
Nee het waren gewoon Nederlandse jongens, ze hadden een oefening.
Het luik stond open omdat ze zich gingen klaar maken om te springen...
stikem wacht ik toch nog op de actie foto's van dat mille incidentje. ben wel benieuwd wat er nou echt gebeurde. des te meer ik het me helder voor de geest probeer te halen des te vager het wordt.
ey mijn filmpje is klaar van de mega motor meeting .