Richard KTM
MF veteraan
- 28 jan 2006
- 40.667
- 7
Hehe...... op motorfoto.nl zijn alle foto's zo ongeveer 2 tot 4 keer bekeken.....
behalve deze:
[afbeelding]
wel3031 keer.
Hierbij nog een linkie naar de foto's die ik heb gemaakt. Was mijn eerste panning sessie, vandaar dat helaas ook niet alle foto's even scherp zijn gewordenvolgend jaar beter als ik meer geoefend heb
Foto's MFMM
wist niet dat reebok zo groot werd geschreven
Zo ook nog ff de moeite genomen om die van mij op de foto te zettenZie t nu pas thnx
Iemand heeft van mij bij aankomst ook nog een foto waar ik mijn hand uitsteek als t goed is maar die kan ik nie vinden.... wie o wie was het rond 11.45
Berry Kuiper,
Ik heb beloofd je foto's te sturen, maar helaas heeft mijn broer het e-mail adres niet goed opgeschreven. Kun je me het nog even mailen, dan stuur ik je de foto's terug.
Nog even een foto van betere tijden.
[afbeelding]
Groeten,
Erwin a.k.a. F J Erretje
ey mijn filmpje is klaar van de mega motor meeting .
Hierbij nog een linkie naar de foto's die ik heb gemaakt. Was mijn eerste panning sessie, vandaar dat helaas ook niet alle foto's even scherp zijn gewordenvolgend jaar beter als ik meer geoefend heb
Foto's MFMM
Ik krijg nu carpy.nl als ik motorfoto intik??Geen foto's van de MFMM iig
Wel balen. Motorfoto heeft 36 pagina's van de MM. En ik was net bij pagina 35. En ik heb een flauw vermoeden dat ik op pagina 36 sta. Kun je ook rechtstreeks naar die pagina's gaan?
Wel balen. Motorfoto heeft 36 pagina's van de MM. En ik was net bij pagina 35. En ik heb een flauw vermoeden dat ik op pagina 36 sta. Kun je ook rechtstreeks naar die pagina's gaan?
http/www.motorfoto.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=M-FMegaMeeting23sept2007&page=36
Knip en plakklik en klaar is V-Ray
http/www.motorfoto.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=M-FMegaMeeting23sept2007&page=36
Knip en plakklik en klaar is V-Ray
Doet t nog niet, moet je je aanmelden ofzo?
wie kan mij helpen wie deze andere misschien ook wel super fotograaf is,
alle andere fotograven, super bedankt voor de mooie foto's.
mvg Tim.[afbeelding]
iedereen kan er zonder aanmelden opkomen.
Moet je morgen nog maar ff een keer proberen, als de webmaster van die site er naar heeft gekeken
K thnx voor de link iig..
Toch al veel te laat om 36 pagina's door te bladeren
Bedankt voor de foto's, mooie kwaliteitMisschien ff zoomen ofzo.....Verder altijd goed, hoe meer foto's hoe beter.
ey mijn filmpje is klaar van de mega motor meeting .
Foto's MFMM