Het ZX6R topic Deeltje 76 Easy like sunday morning

Status
Niet open voor verdere reacties.
uit een ander topic, maar ik ben er blij mee :Y

bij mijn tomtom rider V2, zijn de contactpuntjes ingesleten/ingebrand. Hij maakt in de houder dus niet goed contact meer, waardoor hij niet wordt opgeladen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

[afbeelding]
Nou, eindelijk een update :Y

door diverse geplande weekendjes/tripjes was ik er nog niet aan toegekomen om de tomtom ter reparatie op te sturen. Eindelijk heb ik dat begin juni gedaan en ik kreeg netjes na een goede week mijn rider v2 terug :Y Wat hadden ze gedaan? De oude software teruggezet, verder niks B| Ik had hem nutuurlijk geupgrade naar navcore 9.205 met bijbehorende kaart, en ze zullen wel gedacht hebben dat die het daarom niet deed? In ieder geval kreeg ik hem 1 week voor mijn vakantie terug, en ik was er niet blij mee dat contactpuntjes niet gerepareerd waren. Een rider v2 gaat zonder boordspanning niet zo lang mee :N Heb in de eifel al eens met een lege tomtom gestaan, dan besef je pas hoe dom je eigenlijk wordt van die dingen. Vroeger had ik meestal wel een idee van waar ik me bevond tov het hotel, maar nu vertrouw ik blind op de navigatie!

Anyhow, ik heb de helpdesk gebeld en het verhaal uitgelegd. De medewerker vond ook dat het niet kon en stelde voor dat ik dezelfde dag de tomtom naar het reparatiecentrum in den bosch zou brengen, wat ik dus gedaan heb. Vandaag kreeg ik hem weer thuisgestuurd en wat hebben ze gedaan, ze hebben een compleet nieuwe opgestuurd! :} Echt super netjes!

samenvattend: na aanschaf in juli 2008 heb ik na drie jaar onder garantie een compleet nieuwe gekregen *D superblij mee. NU druk aan het upgraden uiteraard en bijna klaar voor mijn vakantie *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan