Het ZX6R Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ik lig nu dus midden in het slagveld :+

We leggen kawarein wel in 't midden, die is oud/wijs, heeft veel ervaring en weet dus wat hij moet doen bij calamiteiten _O- Hoop ik :+
_O- kan ook :Y :+

achja, 'k zal geen gootsteen nodig hebben :N weet ik zeker :+
 
tjaps gaat ineens moeilijke woorden gebruiken :o
Eng he als het niveau hier bijna boven "slap gelul" uit komt :P.
Twijfelde ook al of jullie het aan konden...

Zal me voortaan maar inhouden dan :+.
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me :W en post meteen ff uit heet vorige topic:


~[/quote]
MarcoZ schreef op
19 november 2007 @ 13:19:mietjes, hij mag je niet bekeuren, dus kan je gewoon erlangs gassen
~
KMar mag gewoon bekeuren.

neem maar van mij aan want tot januari was ik er eentje, is gewoon "stuiten op" en dan zijn zij volledig opsporings bevoegd......


@All: wat was die site ook weer waar de kleurcodes op staan, heb ff code nodig voor het spuiten van mijn hugger.....

gevonden op SP, maar dacht dat er nog één was.... iets van japaparts :? ofzo.....
 
Laatst bewerkt:
Middag :W
Zo ff een weekendje hobbyen aan de auto en we zitten weer in een nieuw deeltje *O*
Jammer dak niet bij de meeting kon zijn, maar volgende keer maar weer

@Dani *O* Gefeli
@Svijf ook nog Gefeli *O*


Ik meld me :W en post meteen ff uit heet vorige topic:

quote:
MarcoZ schreef op 19 november 2007 @ 13:19:mietjes, hij mag je niet bekeuren, dus kan je gewoon erlangs gassen

KMar mag gewoon bekeuren.

neem maar van mij aan want tot januari was ik er eentje, is gewoon "stuiten op" en dan zijn zij volledig opsporings bevoegd......


@All: wat was die site ook weer waar de kleurcodes op staan, heb ff code nodig voor het spuiten van mijn hugger.....

staat in de OP maar site heet colorrite
 
Middag :W

Thnx :W

Gefeliciteerd Daniel *O*

Ben blij voor je ;)
Thnx you :j

:o Die voet van die achterste bij de uitlaat :o
Maaruh, die vermaken zich wel zo te zien *O* Nou Mutsje, over een aantal jaartjes kunnen jullie met z'n vieren rijden :Y :9


@All: wat was die site ook weer waar de kleurcodes op staan, heb ff code nodig voor het spuiten van mijn hugger.....
Japarts.nl ;) Oh wacht, is al gezegd :P
 
@ Sawkie: Verwijder die link ff uit de OP van de kleurcodes, codes daar kloppen voor geen meter |(
 
Laatst bewerkt:
waarmee heb je vergeleken dan?

met die van japarts,
voorbeeldje: bij de kleur van mijn 6 staat op collorrite de code 683 en bij japarts staat er dan candy blue ofzo. en de code die daar van mijn fiets staat kom ik wel weer tegen ook op andere sites, erg vreemd iig
 
Hij stond uit joh.........Leduke gaf 2 tellen ff flinke pleur gas hahaha :P
Flinke pleur gas? Dat was bijna stationair man vrouw.

:+ Ik had niet echt door dat jij en Marco dat wel eens konden zijn daar _O- met de koters. Bij de volgende stop hoor ik iemand 'Marco' zeggen, ik denk: verhip |(
 
Nou voor de kids was t een flinke pleur gas :P

Ik dacht dat jij niet kwam?

Wie van de zoveel was jij dan?
 
Hee Tom,was ik zo eng dat je geen hand durfde te geven? :9
:o :Y




:N ik ben bang van vrouwen O-) :+
slechte herinneringen aan _O-



:+ Ik had niet echt door dat jij en Marco dat wel eens konden zijn daar _O- met de koters. Bij de volgende stop hoor ik iemand 'Marco' zeggen, ik denk: verhip |(
Monkeyboy sms'te me toen we in de Mac zaten te bikken :+



Nou voor de kids was t een flinke pleur gas :P

Ik dacht dat jij niet kwam?

Wie van de zoveel was jij dan?
blondy op een groene kawa :+
 
Nou voor de kids was t een flinke pleur gas :P

Ik dacht dat jij niet kwam?

Wie van de zoveel was jij dan?

Was ook niet de planning. Maar 's morgens om half 11 dacht ik ineens: Ik spring gewoon op de fiets en toer d'r ff naartoe *D . Dus moest me beetje heel erg haasten |(

Ik was die ene, met die kawa _O-

Nee ehm, Groen arlen ness pak, stond ook bij leduke toen hij de kinderen aan 't amuseren was. Ik zal eens een fotootje opzoeken. I'll keep you posted :+
 
Monkeyboy sms'te me toen we in de Mac zaten te bikken :+blondy op een groene kawa :+

Wist ik dat dat king kong was :+ Kan niet van de achterkant op je telefoon kijken O-)

En , blond? :N Knap? :Y

[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan