Het ZX 6R Topic Deel 41! De Naakte waarheid van de Groenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat denk je dat het kost :o


Nee moet inderdaad maar is lid worden he, maar ik hoor hier er nooit wat over... Is het even gezellig als hier? :+
:Y

Juist de ritten zijn altijd erg leuk *O*

binnenkort ook een paar grote evenementen waar de club bij is *D

op deze manier zie je nog is wat van NL, ritjes in het noorden van het land, in het zuiden, etc. :Y
 
ja daar heb ik gekeken maar omdat de voorkuip er nog vanaf is krijg ik daar nog geen goed beeld van maar het is wel een optie ja :Y

Weer ff in elkaar schroeven dan he ;)

:Y

Juist de ritten zijn altijd erg leuk *O*

binnenkort ook een paar grote evenementen waar de club bij is *D

op deze manier zie je nog is wat van NL, ritjes in het noorden van het land, in het zuiden, etc. :Y

Onze Club promotor *O* :+
 
Over ketting aanspannen gesproken.

De mijne hangt net iets te los. Niet heel veel. Ik wil hem dus ook ff aanspannen.

Moet ik hem dan gewoon een streepje verder naar achteren zetten ? (streepje op de achterbrug)

Hoe kan ik eigenlijk het beste te werk gaan.

Ketting set zit er nu 1000km op. Dus het is eigenlijk na spannen.
 
Laatst bewerkt:
Over ketting aanspannen gesproken.

De mijne hangt net iets te los. Niet heel veel. Ik wil hem dus ook ff aanspannen.

Moet ik hem dan gewoon een streepje verder naar achteren zetten ? (streepje op de achterbrug)

Hoe kan ik eigenlijk het beste te werk gaan.

Ketting set zit er nu 1000km op. Dus het is eigenlijk na spannen.

Gewoon even op gevoel doen. zou beginnen met een half streep.... :Y
 
KristannaLoken35.jpg


oef :9~



:+
 
Ikke is d,r ook weer :W

@Ninjanoob; Waarom gaat het niet op die plek? Vind je het niet mooi of past het niet?


*Edit; Zie net je PB, maar kan me bijna niet voorstellen dat jou kassies groter zijn, ik heb gewoon de normale, die zijn toch vrij universeel qua maatvoering.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan