Het ZX-6R topic deel 34: "hard rijden is voor doetjes"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ninjanoob, aub:


picture-112.png


picture-143.png
 
Nog eentje voor 't slapen gaan dan, enne goeiemorgen alvast morning-crew :)

megan-fox-black-03.jpg
 
SBK 2008 voor de PS3 schijnt alles te overtreffen wat tot nu toe gemaakt is voor pc, en ps2 etc.. Qua realisme, handling etc.. tis iig niet zo dat je binnen no time lap records neerzet, want realisme staat hoog in het vaandeel! Enige wat net iets beter kon (kritiek volgens vele reviews) was de "omgeving"...soms oogt het wat te saai..maargoed...het gaat om het racen... tis geen bejaarden tocht... :+

EDIT:

Feel the speed, adrenaline rush and exhilaration on the official game of the world's fastest production vehicle race - The World Superbike Championship.

Live The World Superbike Championship experience from starting grid to podium. Handling, acceleration and control that delivers a breath taking racing experience

The game racing fans everywhere have been waiting for.

Features:

* 5 racing styles to choose from including the adrenaline fuelled action of Arcade Mode and the challenging Full Simulation settings !!!

* 6 games modes including Instant Action (one click and you're racing) and full championship weekends across the 2008 season

* Interact with your Race Team mechanic in the pit lane to pick up insider hints and tips to optimise your performance

* Chose any bike and any track to challenge your friends or rivals online

* Opponents with real rider A.I. - they'll race, swerve and even crash, you'll need your brains and reflexes to beat them

* Accurate bike physics, sound effects and 4 weather conditions to fully reflect the WSBK championship

[afbeelding]

:+

Owhh menn kan niet wachten... kan ik toch nog in de winter rijden...

:] :+


het gaat je tegenvallen :P je kunt gewoon met je controller niet met genoeg gevoel gas geven en je doet niks anders dan driften met die lommel :(
 
een 65 hoge band is standaard t/m bouwjaar 2004.

een 70er is hoger en dus ronder. Doordat die hoger en ronder is heb je dus ook meer profiel aan de zijkant.

Dit resulteerd dat je dus platter de bocht door kan en minder snel het einde van de band bereikt. tevens 'valt' je fiets nog makkelijker de bocht in..

Ook is een 70er wat stabieler in de bochten. daar tegen is een 65er stabieler met rechtuit rijden.

Ik heb iig altijd met een 70er gereden op me oude Zx6... en ik vind het een aanrader :Y
:^ Helemaal mee eens ouwe tijger! 8-)
 
Hey mijn nickname is verandert! Jeej!

Ik ben Joey Wilcke, vanaf nu bekend als BlackMaze!!!
Ik dacht al, wat doet die gek hier in het topic dan zonder zich voor te stellen :? :+

Dani; hoe heet het cafe ook al weer waar jij werkt?
[me=Glenn]is morgen waarschijnlijk in Arnhem 8-) [/me]



@ all; :W
Café Plaza :Y
Ben tussen 11 en 6 aan 't werk :)
Kom gezellig even langs :W

was aan het kijken naar die andere meiden en toen zag ik dat er ook een collega van mij tussen zit _O- _O-
ze staan ook al op de kaft van mappen die wij meegeven aan mensen, ze is misschien wel een beetje camera.... })
Dat vraag om een foto :9

B| Niet lief. B|
mijn houding is bijna perfect alleen mijn voet nog anders op de setpjes. '(


:+
:+
 
:W zag je gisteravond nog rijden :W
je reed langs t water richting t station in Gouda zeg maar :P je zal mij wel niet gezien hebben, zat op de trapfiets :/

nog best een lekker geluidje, voor een honda :+
 
:W
nog steeds aanwezig *Dmooi uitgelegd ;)
hoe bevalt de blade? en hoe was de "roadtrip"
lees stiekem nog wel mee :+
aangezien de guru's niet zoveel meer antwoorden, moet er iemand toch een antwoord geven he :+ :+

De Blade bevalt prima!!!!!! :]
nu al de nodige km's gemaakt en het rijdt net zo makkelijk als de ZX6!! je heb alleen ietsje meer vermogen onder je hol :]

afgelopen zaterdag per ongeluk nog in de Eifel (Ring) terrecht gekomen.
13:00uur weg van huis, om 14:00 op het idee komen om ff de autobahn op te knallen.
korte tijd later kom je bij de Ring aan.
Wilde eigenlijk een rondje ringen, maar afgesloten door de velen ongelukken. toen ff wat gegeten en om 21:15 uur naar huis geknalt.
met 260+ achter een A6 diesel aanrijden is best fijn als je maar weinig ziet met donker vizier :o
Was toen uiteindelijk weer om 23:45 thuis 8-)



hoe bevalt je nieuwe blok? k neem iig aan dat ie er onder zit *D




:^ Helemaal mee eens ouwe tijger! 8-)
er komt niet alleen maar onzin uit he, ouwe snoepert :+ ..

:W zag je gisteravond nog rijden :W
je reed langs t water richting t station in Gouda zeg maar :P je zal mij wel niet gezien hebben, zat op de trapfiets :/

nog best een lekker geluidje, voor een honda :+
jou idd niet gezien, anders was k wel ff gestopt..
k mag idd niet klagen over het geluidje wat ie maakt })


was ff me kntpl houder aan het testen of die bleef zitten :+
maandag me 1e bekeuring binnen gehad met de blade B|
wel 5 hele km's te hard |(
met de kawa nog (in 4jaar) nooit geflitst dus heb maandag meteen maar een andere kntpl houder gemaakt zodat me plaat een stukje schuiner staat 8-) O-)
 
jou idd niet gezien, anders was k wel ff gestopt..
k mag idd niet klagen over het geluidje wat ie maakt })


was ff me kntpl houder aan het testen of die bleef zitten :+
maandag me 1e bekeuring binnen gehad met de blade B|
wel 5 hele km's te hard |(
met de kawa nog (in 4jaar) nooit geflitst dus heb maandag meteen maar een andere kntpl houder gemaakt zodat me plaat een stukje schuiner staat 8-) O-)
t begon ook al donker te worden ;) kzag je ook te laat, dacht nog, hey een blade, ff kijken of t een MF-er is... toen herkende ik je pak :+

_O- [me=MacReal] moet ook maar es gaan kijken of hij zijn kentekenplaat ietsje verder onder het kontje kan hangen O-) kan gelijk t spatbord eraf :r[/me]
 
He Makreel.... :W

Stalen remleidingen bevallen goed. :P
Ik moet de boel nog wel ff weer inremmen enz. (nieuwe blokken)
Maar ik had de pazzo hendels altijd standje 3 staan laten standje 4.
Maar nu staan de op standje 2 of 1 beetje verschillend.
 
He Makreel.... :W

Stalen remleidingen bevallen goed. :P
Ik moet de boel nog wel ff weer inremmen enz. (nieuwe blokken)
Maar ik had de pazzo hendels altijd standje 3 staan laten standje 4.
Maar nu staan de op standje 2 of 1 beetje verschillend.
:o das wel heel positief! twijfel zelf nog een beetje of m'n fietsje het wel waard is...
aan de andere kant zijn de leidingen misschien soieso wel aan vervanging toe :X
eerst morgen maar es de remolie vervangen en t koelsysteem nakijken :/

als er nog tijd over is ff rimstriping plakken :9 (eindelijk weer beetje poser maken dat ding :'))
 
:o das wel heel positief! twijfel zelf nog een beetje of m'n fietsje het wel waard is...
aan de andere kant zijn de leidingen misschien soieso wel aan vervanging toe :X
eerst morgen maar es de remolie vervangen en t koelsysteem nakijken :/

als er nog tijd over is ff rimstriping plakken :9 (eindelijk weer beetje poser maken dat ding :'))

Gewoon even kijken waar je ze goedkoper kan krijgen.
 
zit nu op 80 euro alleen de voorkant :) dus nog ff rondsnuffelen en dan volgend jaar eens kijken...

Ik heb ze 2e hands voor die prijs... voor en achter. :P

hadden 2 weken op de motor gezeten en toen heeft hij hem TL gereden.
 
Ik heb ze 2e hands voor die prijs... voor en achter. :P

hadden 2 weken op de motor gezeten en toen heeft hij hem TL gereden.
mjah, ik vind achter een beetje nutteloos, das echt de poserwaarde naar mijn mening :P
maargoed, als je ze goedkoop kan krijgen, dan gelijk maar goed doen natuurlijk ;)

maarre... das niet duur! :o maargoed, 80 euro en een beetje remvloeistof vind ik voor nieuwe leidingen ook niet duur :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan