Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Op de beurs gezien, proefrit gemaakt en was verkocht. Afgelopen donderdag opgehaald bij de dealer. Nog effe wachten op de valbeugels met lampies en dan ben ik klaar voor een hele tijd 👌😍
 

Bijlagen

  • 20240321_151302.jpg
    20240321_151302.jpg
    515,1 KB · Weergaven: 0
Op de beurs gezien, proefrit gemaakt en was verkocht. Afgelopen donderdag opgehaald bij de dealer. Nog effe wachten op de valbeugels met lampies en dan ben ik klaar voor een hele tijd 👌😍
Ben benieuwd wat je van dat chinese spul gaat vinden over een jaar, en twee jaar!
Goede gebruikstest.

Veel plezier ermee!
 
Kun je dan niet beter een paddockstand kopen…? Staat de motor ook gelijk rechtop in de schuur/garage…
Ik had inderdaad een paddockstand en inrijklem overwogen maar omdat ik in een vooroorlogse etagewoning woon, midden in Amsterdam en mijn motor op een smalle stoep moet parkeren, zijn mijn sleutelmogelijkheden erg beperkt. Voor die enkele keer dat het ik zou kunnen gebruiken vond ik de aanschaf in verhouding te duur.
 
Ik had inderdaad een paddockstand en inrijklem overwogen maar omdat ik in een vooroorlogse etagewoning woon, midden in Amsterdam en mijn motor op een smalle stoep moet parkeren, zijn mijn sleutelmogelijkheden erg beperkt. Voor die enkele keer dat het ik zou kunnen gebruiken vond ik de aanschaf in verhouding te duur.
Bij de Hobbyhal De Heining in Sloterdijk kan je gewoon een motortafel huren en er is ook speciaal gereedschap voorhanden.
 
Op de beurs gezien, proefrit gemaakt en was verkocht. Afgelopen donderdag opgehaald bij de dealer. Nog effe wachten op de valbeugels met lampies en dan ben ik klaar voor een hele tijd 👌😍
Echt wel een mooie motor! Veel plezier ermee! Rijd je veel kilometers per jaar? En hoe zit het met onderhoud/onderdelen?
 
Ik wil de levensduur van de uitlaatbochten van mijn TDM nog wat verlengen en heb besloten om ze met Brunox roestomvormer te lijf te gaan.

Bij de Gamma en de Praxis etc. hebben ze alleen maar van die piepkleine flesjes van 100 cc waar je dan ook nog de hoofdprijs voor betaalt. Aangezien dit spul na opening onbeperkt houdbaar is heb ik, zoals ik wel vaker doe, even geïnvesteerd in een hoeveelheid waar ik wel even mee vooruit kan:

20240327_184039.jpg


Voor deze hoeveelheid die 10 keer zo groot is als bij de Gamma of Praxis, heb ik slechts 2.5 keer zoveel betaald inclusief de verzendkosten.
 
Na een jaar lang alles erover gelezen en gekeken te hebben ben ik toch overtuigd geraakt, heb ik mijn ijdelheid opzij gezet en een Helite Turtle 2 airbag vest gekocht.
 
Ik heb voor 15 euro inclusief verzendkosten 1 inbusje gekocht.

Aangezien het mijn remklauw mede op zijn plaats houdt is het maar OEM Honda geworden.

20240327_171813.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan