Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Na het volledige goretex pak gekocht te hebben kwam ik erachter dat water alsnog via mijn nek binnenkwam. Vanmiddag een goretex balaclava, die over de jas heen gaat, gekocht om het af te maken. Nu blijf ik hopelijk helemaal droog :)
Welke merk/model goretex balaclava had je gekocht? Ik zoek er één waar ik de winter mee door kan komen, wind- en waterdicht. Enige tips?
 
Vandaag maar Motoport geweest in Den Bosch. Setje verwarmde handschoenen gekocht:)

Model:
Dane Inuit.

Het snoer dat in je jas zit is een beetje kort?!
En dan nog een snoer voor accu en zekering…

Ik heb zo een flauw vermoeden dat ik ook nog een snoer (die met krullen) moet hebben voor verbinding tussen je jas en de motor. Wat een onzin. Dacht scheelt weer gedoe met opladen accu’s.. toch mss maar accu’s bestellen. Heb nu een tijdelijke oplossing. Handschoenen met snoer aan een kleine Li-ion accu in mijn binnen zak:) werkt perfect en geen gedoe met aan je motor koppelen. Mss is dit wel de oplossing.
 

Bijlagen

  • IMG_1218.jpeg
    IMG_1218.jpeg
    386,2 KB · Weergaven: 5
  • IMG_1217.jpeg
    IMG_1217.jpeg
    317,3 KB · Weergaven: 5
Vandaag maar Motoport geweest in Den Bosch. Setje verwarmde handschoenen gekocht:)

Model:
Dane Inuit.

Het snoer dat in je jas zit is een beetje kort?!
En dan nog een snoer voor accu en zekering…

Ik heb zo een flauw vermoeden dat ik ook nog een snoer (die met krullen) moet hebben voor verbinding tussen je jas en de motor. Wat een onzin. Dacht scheelt weer gedoe met opladen accu’s.. toch mss maar accu’s bestellen. Heb nu een tijdelijke oplossing. Handschoenen met snoer aan een kleine Li-ion accu in mijn binnen zak:) werkt perfect en geen gedoe met aan je motor koppelen. Mss is dit wel de oplossing.
Verwarmde handvaten is de oplossing
 
Mijn Black Friday 2023 buit:
Rev'It! G-Force H2O motor sneakers van € 170,- voor € 93,-
Zo'n 45% korting.
IMG_0654.jpeg
Voelde wat als een domme aankoop omdat ik er niet direct plezier van heb. De Kawasaki heb ik al weg gezet voor de winter. Maar mijn huidige motor sneakers beginnen na 20.000 kilometer wel een beetje af te raken dus in maart ben ik waarschijnlijk superblij dat ik ze heb.
 
Mijn Black Friday 2023 buit:
Rev'It! G-Force H2O motor sneakers van € 170,- voor € 93,-
Zo'n 45% korting.
Bekijk bijlage 1947419
Voelde wat als een domme aankoop omdat ik er niet direct plezier van heb. De Kawasaki heb ik al weg gezet voor de winter. Maar mijn huidige motor sneakers beginnen na 20.000 kilometer wel een beetje af te raken dus in maart ben ik waarschijnlijk superblij dat ik ze heb.
Linkje naar dat product a.u.b.?
 
Bedankt.
Helaas niet meer in mijn maat (43) verkrijgbaar. Of vallen ze groot, dan zou een 42 ook wel kunnen passen....

Ik heb zelf schoenmaat 40. Daarom ook maar gelijk toegeslagen omdat ik mijn hele leven al problemen ondervind met het kopen van heren schoenen.

Deze G-Force H2O motor sneakers voelen wat klein aan eerlijk gezegd maar ik vind eigenlijk alle motor laarzen en schoenen van Rev'It! wat aan de kleine kant. Niet dat ik er hinder van ondervind ofzo maar ik zou zelf zeker geen schoenmaat kleiner nemen.

Ik beschik zelf nog over de Rev'It Mission motor sneakers en Rev'It! Fuse H2O motor laarzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan